اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

اولویت اداره‌کل ورزش و جوانان افزایش بودجه هیئت‌های ورزشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان اولویت ارزیابی بودجه هیئت‌های ورزشی را افزایش آمار بیمه‌شدگان قرار داد تا با این کار سلامت ورزشکاران را در محیط‌های ورزشی بیشتر تضمین کند.

اولویت اداره‌کل ورزش و جوانان افزایش بودجه هیئت‌های ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی در نشست با رؤسای هیئت‌های ورزش، اداره‌های ورزش و جوانان و نایب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک این شهر، اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی گیلان در سال 91 با افتتاح 14 پروژه در دهه فجر سال 90، 17 پروژه عمرانی در هفته دولت، 10 پروژه در دهه فجر امسال و دو پروژه مهر ماندگار افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افزایش سرانه ورزشی استان از 58 به 69 سانتی‌متر مربع با بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور تحقق یافت.

*افزایش 15 درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به سازماندهی 115 هزار ورزشکار گیلان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: این رقم اکنون به بیش از 135 هزار نفر رسیده است.

وی بیان کرد: این مهم با برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات منظم با هیئت‌های ورزشی به منظور اهمیت بیمه ورزشی به دست آمد.

بابایی اضافه کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان اولویت ارزیابی بودجه هیئت‌های ورزشی را طبق افزایش آمار بیمه‌شدگان قرار داد تا با این کار سلامت ورزشکاران را در محیط‌های ورزشی بیشتر تضمین کند.

*برگزاری 250 جشنواره بومی‌محلی و همایش ورزشی در گیلان

وی با اشاره به اینکه در سال 91 حدود 250 جشنواره بومی‌محلی و همایش پیاده‌روی در استان برگزار شد، ادامه داد: طبق برنامه پنجم توسعه و دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان، در بعد ورزش همگانی ملاک افزایش پنج درصدی بود که گیلان جلوتر از برنامه عمل کرد.

این مسئول با بیان اینکه گیلان در بعد ورزش همگانی و بازی‌های بومی ‌محلی پیشرفت 20 درصدی داشته است، گفت: این آمار نشانه تلاش مجموعه خانواده ورزش استان است.

*میزبانی مسابقات بین‌المللی در سال 92

بابایی با اشاره به برنامه‌های سال 92 اذعان کرد: گیلان در سال جدید میزبانی مسابقات بین‌المللی را در دستور کار دارد.

وی، پیگیری جدی نهضت یک‌هزار زمین ورزشی در روستا و یک‌هزار زمین ورزشی در شهر را از برنامه‌های سال 92 ورزش و جوانان استان نامید و متذکر شد: با احداث این زمین‌ها یک‌ سال زودتر از برنامه پنجم توسعه به سرانه 1.2 متر مربع دست می‌یابیم.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور رؤسای سابق هیئت‌های تکواندو، والیبال، ووشو، جودو، کشتی، تنیس ‌روی‌ میز و قایقرانی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند.

انتهای پیام/84002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول