اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی تنکابن و عباس‌آباد:

30 مرکز راهنمایی گردشگران را بر عهده دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تنکابن و عباس‌آباد گفت: 30 مرکز اطلاع‌رسانی، کار راهنمایی گردشگران را در تنکابن و عباس‌آباد برعهده دارند.

30 مرکز راهنمایی گردشگران را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن داریوش رحیم‌مشایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مراکز مجاز و تعیین شده اطلاع‌رسانی و رزرو اماکن اقامتی بهترین گزینه برای گردشگرانی است که در ایام نوروزی اقدام به مسافرت به منطقه خواهند کرد.

وی افزود: گردشگران برای رسیدن بهتر به اهداف خود و همچنین دسترسی مناسب و مفید به مراکز اقامتی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده سودجویان می‌توانند از مراکز تعیین شده اطلاع‌رسانی و رزرو مراکز اقامتی در دو شهرستان اقدام کنند.

رحیم مشایی در ادامه گفت: در دو شهرستان 27 مرکز رزرو قرار دارند که 19 مرکز در تنکابن و هشت مرکز در عباس‌آباد مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 30 مرکز اطلاع‌رسانی کار هدایت و راهنمایی گردشگران در تنکابن و عباس‌آباد را برعهده دارند، افزود: از این تعداد 9 مرکز اطلاع‌رسانی در تنکابن و 21 مرکز در عباس فعالیت می‌کنند.

مشائی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 201 تخت در تنکابن و 604 تخت در عباس‌آباد شامل واحدهای اقامتی، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و متل‌ها برای پذیرش گردشگران آماده پذیرایی شده‌اند و امیدواریم در ایام نوروز گردشگران از زیبایی‌های این منطقه به خوبی بهره‌گیری کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت پذیرفته در ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان تنکابن و عباس‌آباد تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی رشد 30 درصدی حضور گردشگران در ایام تعطیلات نوروز 92 در منطقه امیدواریم تسهیلاتی که برای ساماندهی گردشگران اندیشیده شده موجب تسهیل در سفر این ایام همه هم‌میهمانانی که به تنکابن و عباس‌آباد سفر می‌کنند، شود.

انتهای پیام /86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول