اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

تویسرکان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه تویسرکان آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی است، گفت: 48 هزار و 630 نفر مسافر در نوروز 91 به این شهرستان سفر کردند.

تویسرکان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حسینعلی شرکائی ظهر امروز در نشستی با کمیته‌های تسهیلات نوروزی با اشاره به اینکه بهره‌وری بهینه از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان مستلزم اطلاع‌رسانی است، اظهار داشت: معرفی بخش‌های توریست‌پذیر حوزه‌های مختلف نظیر آثار طبیعی، تاریخی، مذهبی و.. در قالب‌های متفاوت در ارتقای رشد و توسعه همه‌جانبه تویسرکان حائز اهمیت است که باید به نحو مطلوب و کاربردی انجام شود.

وی تأکید کرد: فعال بودن دستگاه‌ها مجری در به‌کارگیری امکانات و تجهیزات موجود و توانمندی نیروی انسانی در راستای جذب توریست‌ شاخص‌هایی با اثرگذاری بالا است و برای اجرایی شدن این امور تعامل و هم‌اندیشی نقش‌ اصلی را در رسیدن به جایگاه مورد نظر ایفا می‌کند.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه تعامل و همبستگی عنصر اصلی در احراز موفقیت در هر عرصه است، افزود: این مهم در دستگاه‌های مدیریتی شهرستان وجود دارد و مسئولان باید با کاربرسازی همه این مؤلفه‌ها تلاش کنند فضای گردشگری بکر به مخاطبان عرضه شود. 

وی در ادامه از برنامه‌ریزی طرح نورزی در قالب برنامه‌های مختلف در 14 کمیته تسهیلات نوروزی خبر داد و افزود: کمیته‌های اسکان و پذیرایی، امداد و نجات، بهداشت و درمان، انتظامی و راهور، فرهنگ و اجتماعی، اطلاع‌رسانی، نظارت و ارزیابی، پشتیبانی، حمل و نقل و پایانه‌ها و.. در ایام نوروز برای خدمات‌دهی مطلوب به مهمانان و گردشگران فعال هستند.

شرکائی از مهیاسازی تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و اماکن تفریحی و زیارتی و تجهیز به سرویس‌های بهداشتی خبر داد و افزود: زیرساخت‌های مناسب گردشگری از جمله آلاچیق‌ها، مکان‌هایی برای استراحت و دیگر نیازهای اولیه و مهم برای پذیرایی مهمانان نوروزی مهیا است.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان با بیش از 2 هزار سال قدمت و پیشینه غنی 220اثر در حوزه‌های مذهبی، تاریخی، فرهنگی است، افزود: سال گذشته 48 هزار و 630 مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروزی به شهرستان سفر کردند.

فرماندار شهرستان تویسرکان از آماد‌سازی مهمان‌پذیرها، مهمانسراهای ادارات، مدارس و اماکن ‌اضطراری برای پذیرایی و اسکان از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: کمپینگ‌های گردشگری میر رضی‌الدین آرتیمانی و کمربسته شهر سرکان نیز به منظور خدمات‌دهی به مهمانان نوروز فعال هستند.

انتهای پیام/89010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول