اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان خواستار شد

لزوم معرفی ظرفیت‌های مغفول مانده گردشگری در همدان

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: فضای تخریبی علیه برخی از مجموعه‌های فرهنگی و تفریحی مثل تله‌کابین در همدان وجود دارد و از همه می‌خواهم اجازه دهند فضاهای تفریحی ایجاد شود.

لزوم معرفی ظرفیت‌های مغفول مانده گردشگری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد در آیین افتتاح شهربازی رنگین کمان همدان اظهار داشت: همدان ظرفیت گردشگری مناسبی دارد در حالی که فقط از توسعه گردشگری همدان صحبت می‌کنیم و این ظرفیت بالقوه، تبدیل به بالفعل نشده است.

وی با اشاره به این‌که جذب گردشگر در همدان نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها است، تصریح کرد: بخش دولتی در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها مثل راه‌آهن، فرودگاه و آزاد راه اقدام کرده و بخش خصوصی هم باید در بخش‌های دیگر سرمایه‌گذاری کند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: چرا تنها باید مسافران را به گنجنامه، غار علیصدر و تپه عباس‌آباد ببریم و چرا زمینه‌های دیگر گردشگری همدان معرفی نشده است.

وی با اشاره به لزوم معرفی ظرفیت‌های دیگر مغفول مانده گردشگری در استان گفت: مجموعه‌هایی نظیر تله‌کابین با ایجاد مجموعه متنوع قدم خوبی در این زمینه برداشته است.

آزاد در پایان با بیان این‌که شادی، سرگرمی و مسافرت مردم از تأکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: اگر فضاهای تفریحی در استان ایجاد نشود اماکن تاریخی به تنهایی نمی‌تواند جذب گردشگر کند و باید در کنار مراکز فرهنگی و تفریحی مراکز خرید هم ایجاد شود و اگر این موضوع اتفاق بیافتد گردشگر بیشتری به همدان جذب خواهد شد. 

انتهای پیام/89019/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول