اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه تنکابن:

پیش‌بینی افزایش 30 درصدی حضور گردشگران در تنکابن

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن از پیش‌بینی افزایش 30 درصدی حضور گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

پیش‌بینی افزایش 30 درصدی حضور گردشگران در تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سید ابراهیم هاشمی شامگاه یکشنبه در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با عنوان اینکه با توجه به رویکرد گردشگران به ویژه در ایام نوروز و سفر به غرب استان و همچنین تنکابن، به دلیل وجود جاذبه‌های زیبا و منحصر به فرد گردشگری است، گفت: امسال با رشد حدود 30 درصدی حضور گردشگران به خصوص در ایام نوروز در غرب استان و تنکابن مواجه خواهیم شد.

وی افزود: مسئولان برای مدیریت نظم و امنیت، رفاهی و ساماندهی گردشگران باید برنامه‌ریزی‌های ستاد تسهیلات سفر را حائز اهمیت قلمداد کنند و با دقت بیشتری آن‌ها را به اجرا گذارند.

هاشمی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب و بی‌شمار شهرستان و سابقه تاریخی و فرهنگی بالای مردم تنکابن، گردشگران از میزبانی خوب تنکابنی‌ها با رضایت کامل تعطیلات را سپری خواهند کرد و مسئولان باید برای ارتقای سطح میزبانی شایسته از همه گردشگران، کار بسترسازی مناسب و توام با امنیت و رفاه را در نظر داشته باشند.

وی با نظر به اهمیت مدیریت ترافیک به ویژه در مرکز شهرستان و شهر نشتارود تاکید داشت و گفت: برای راه‌اندازی فاز اول کمربندی این شهر تا قبل از آغاز تعطیلات از همه توان شهرستان بهره‌گیری شود.

این مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه غرب استان و شهرستان تنکابن از جمله مناطق گردشگری کشور به ویژه در ایام نوروز هستند باید شرایط لازم برای میزبانی فراهم باشد.

به گزارش فارس، تنکابن دارای سه بخش خرم‌آباد، نشتاء و مرکزی است  که در آن چهار شهر نیز وجود دارد و به لحاظ گردشگری و مناظر زیبای طبیعت و اکوتوریسم حائز اهمیت است.

هر ساله به ویژه ایام نوروز گردشگران بی‌شماری در این منطقه تاریخی و فرهنگی ایام نوروز را می‌گذرانند که در اقتصاد مردم این منطقه بسیار نقش مهمی دارد اما باید به لحاظ زیر ساخت‌ها بیش از موارد موجود به آن توجه شود.

انتهای پیام/86020/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول