اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ورزشی شهدای شهرداری همدان خبر داد

کسب عنوان سوم لیگ برتر شمشیربازی توسط بانوان همدانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان گفت: کسب عنوان سوم لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور عیدی دست‌اندرکاران ورزش شهرداری همدان به جامعه ورزش استان است.

کسب عنوان سوم لیگ برتر شمشیربازی توسط بانوان همدانی

حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: در سومین دوره مسابقات لیگ سراسری شمشیربازی بانوان، تیم‌های خانه شمشیربازی رشت، هیئت شمشیربازی ساری، طنین پیک سبلان اردبیل، هیئت شمشیربازی یزد، آینده‌سازان البرز، طراوت گیلان، امیدهای تهران، رسانه برتر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت شمشیربازی همدان در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های برتر مشخص شدند.

وی افزود: مسابقات امسال که سومین سال برگزاری خود را سپری می‌کرد از نظر کمی و تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان ابراز داشت: پخش شدن بازیکنان مطرح این رشته در تمام تیم‌ها موجب شده تا رقابت‌های نزدیکی را شاهد باشیم و تیم‌ها هر هفته در اسلحه‌های مختلف در کسب نتیجه فراز و نشیب زیادی داشته باشند.

وی تأکید کرد: بنا به گزارش مربی و سرپرست تیم شهرداری این رقابت‌ها در حد بسیار مطلوبی برگزار شد.

محمدی در ادامه با اشاره به وضعیت تیم اعزامی به نام شهرداری همدان در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: در اسلحه اپه تیم شهدای شهرداری همدان در پایان چهار هفته مسابقات موفق شد با نتیجه شش برد و شش شکست بعد از تیم‌های رسانه برتر اصفهان، طنین پیک سبلان اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

وی یادآور شد: در اسلحه فلوره تیم شهرداری افت و خیز زیادی را پشت سر گذاشت و با پنج برد و پنج شکست بعد از تیم‌های رسانه برتر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی در رده سوم جدول این اسلحه جای گرفت و این نتیجه کارنامه قابل قبولی برای شمشیربازان همدانی این اسلحه به همراه داشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان گفت: در اسلحه سابر تیم شهرداری وضعیت خوبی در مقایسه با دو اسلحه دیگر نداشت و در پایان با شش برد و هفت شکست بعد از تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، طراوت گیلان و رسانه برتر اصفهان جایگاه چهارمی این اسلحه را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: در پایان چهار هفته رقابت تیم‌های شرکت کننده در سومین دوره لیگ برتر تیم شمشیربازی شهدای شهرداری همدان در مجموع سه رشته اسلحه سابر، اپه و فلوره با کسب 69 امتیاز بعد از تیم‌های رسانه برتر اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی کاپ سومی این مسابقات را از آن خود کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: تیم شهدای شهرداری همدان متشکل از لیلا خلیلی، سمیه قبادی، فاطمه کشوری‌مشعوف، پونه پیرویسی و ندا حنیفه در اسلحه سابر، مریم حمزه‌ای، سمانه خورشیدی، بهاره رمضانی، لادن صحرایی و پانته‌آ سمواتی در رشته اسلحه اپه و فاطمه عبدلی، مریم طهماسبی، سپیده سمواتی شریف، زهرا باقیان، نادیا عزیزی و دینا پیمبری در اسلحه فلوره به مربی‌گری گلاره زرنگار و سرپرستی انسیه مختاری در این مسابقات حاضر شدند.

وی ابراز کرد: در این رقابت‌ها برخلاف دیگر تیم‌های کشور که از شمشیربازان غیر بومی نیز استفاده کردند، توانستیم با استفاده از بازیکنان بومی افتخار ارزنده‌ای را برای استان همدان در لیگ کشور کسب کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تأکید کرد: این در حالی است که تیم بانوان شمشیربازی شهدای شهرداری همدان با اتکا به شمشیربازان مستعد بومی توانست سکوی سوم رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی کشور را به دست آورد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه حمایت‌های مالی و معنوی خوبی از این تیم داشتند یا خیر،؟ اذعان کرد: امسال حمایت‌های مالی و معنوی خوبی از تیم شمشیربازی شهدای شهرداری همدان شد و تیم ما دغدغه مالی نداشت.

وی ابراز داشت: سال آینده در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش شهرداری از بازیکنان و مربیان تیم تجلیل مناسبی خواهیم داشت.

باشگاه شهرداری در حال حاضر زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت دارد و با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، تنیس روی میز، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، سالن مجهز بدنسازی و خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تختخواب، سالن اجتماعات و آکادمی به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی غرب کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول