اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم شمشیربازی شهدای شهرداری همدان تأکید کرد

بانوان شمشیرباز همدانی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم شمشیربازی شهرداری همدان گفت: با توجه به حضور بانوان همدانی در رقابت‌های لیگ برتر و کسب عناوین در سطح ملی بانوان، شمشیربازان همدانی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستند.

بانوان شمشیرباز همدانی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان

انسیه مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: در سومین دوره لیگ سراسری شمشیربازی بانوان، 10 تیم خانه شمشیربازی رشت، هیئت شمشیربازی ساری، طنین پیک سبلان اردبیل، هیئت شمشیربازی یزد، آینده‌سازان البرز، طراوت گیلان، امیدهای تهران، رسانه برتر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت شمشیربازی همدان در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: این مسابقات از نظر کمی و تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و همچنین پخش شدن بازیکنان مطرح این رشته در تمام تیم‌ها موجب شده تا رقابت‌های نزدیکی را شاهد باشیم و تیم‌ها هر هفته در اسلحه‌های مختلف در کسب نتیجه فراز و نشیب زیادی داشته باشند.

سرپرست تیم شمشیربازی شهدای شهرداری همدان در ادامه با اشاره به وضعیت تیمش تا پایان هفته سوم این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: در اسلحه اپه تیم شهدای شهرداری همدان با یک بازی کمتر و کسب 19 امتیاز موفق شد بعد از تیم‌های رسانه برتر اصفهان، طنین پیک سبلان اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در اسلحه فلوره تیم شهرداری با دو هفته اول درخشش خوبی را داشت، اما در هفته سوم موفق نبود و در پایان این هفته بعد از تیم‌های رسانه برتر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی و امیدهای تهران با یک بازی کمتر و کسب 13 امتیاز و سه برد و چهار شکست در رده چهارم جدول این اسلحه جای دارد.

مختاری اضافه کرد: در اسلحه سابر تا پایان هفته سوم تیم دانشگاه عملکرد خوبی نداشت و بعد از تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، رسانه برتر اصفهان، طراوت گیلان و هیئت شمشیربازی یزد با به دست آوردن چهار برد و پنج شکست و 17 امتیاز جایگاهی بهتر از پنجم کسب نکرده است.

وی متذکر شد: در مجموع سه اسلحه سابر، فلوره و اپه و تا پایان هفته سوم این رقابت‌ها تیم شهدای شهرداری موفق شده با 25 بازی و کسب 12 برد و 13 شکست و 49 امتیاز بعد از تیم‌های رسانه برتر اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه 10 تیمی این مسابقات قرار بگیرد.

 

سرپرست تیم شمشیربازی شهدای شهرداری همدان ضمن تشکر از حمایت‌های دوسالانه باشگاه شهدای شهرداری از تیم منتخب بانوان شمشیربازی استان همدان خاطرنشان کرد: حسن محمدی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در دو سال اخیر حمایت خوب و بی شائبه‌ای از رشته‌های مختلف ورزشی غیرتوپی داشته که این توجه شامل رشته شمشیربازی شده، به طوری که موفق شدیم در سال گذشته مقام سوم مسابقات لیگ برتر را کسب کنیم.

وی در مورد وضعیت هیئت شمشیربازی همدان بعد از استعفای سموات‌شریف، رئیس اسبق این هیئت نیز عنوان کرد: در ماه‌های اخیر هیئت بدون رئیس اداره شده و این موضوع باعث شد تا فعالیت‌های این رشته در دو بخش مردان و بانوان راکد شود و قطعاً در بلندمدت اگر تصمیم منطقی در برگزاری مجمع و انتخاب رئیس جدید صورت نگیرد، شمشیربازی همدان افت محسوسی خواهد کرد.

مختاری ضمن دعوت از مسئولان ورزش استان برای حمایت از این رشته عنوان‌دار استان ابراز داشت: رشته شمشیربازی در مدت کوتاهی که در همدان فعالیت داشته، موفق شده ضمن کسب عناوین ملی و بین‌المللی مقام تیمی در لیگ‌های سطوح مختلف کشور را کسب کند.

وی در پایان افزود: امیدواریم در سال آینده مسئولان ورزش استان ضمن حمایت بیشتر و اختصاص بودجه لازم قدمی در راستای رشد این رشته پرطرفدار بردارند.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول