اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت باشگاه شهدای شهرداری همدان

برترین‌های بیلیارد همدان شناخته شدند

خبرگزاری فارس: طی سه مرحله مسابقات بیلیارد به همت باشگاه شهدای شهرداری همدان برترین‌های بیلیارد بخش آقایان همدان معرفی و شناخته شدند.

برترین‌های بیلیارد همدان شناخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجموعه آبی - تفریحی شهدای شهرداری همدان به منظور جذب و ایجاد رقابت بین ورزشکاران همدان اقدام به برگزاری مسابقات مختلف در رشته‌های ورزشی کرده و رشته بیلیارد یکی از این رشته‌ها است که جوانان و علاقه‌مندان زیادی را در سطح شهر همدان در بخش رقابتی دور هم جمع کرده است.

عادل رکن شریفی مدیر بهره‌بردار غیر آبی این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با موافقت هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهردار همدان و حسن محمدی مدیرعامل این سازمان از ابتدای دی ماه سال جاری قسمت غیر آبی این مجموعه شامل بولینگ، بیلیارد، سالن ماساژ، تنیس روی میزو فوتسال دستی که در قسمت فوقانی مجموعه آبی طراحی و ساخته شده در یک طراح مشارکتی به منظور استفاده بیشتر و بهینه از امکانات و جذب بیشتر علاقه‌مندان فعالیت رسمی و جدی خود را آغاز کرده است.

وی افزود: برای جذب و علاقه‌مندی بیشتر در بین جوانان همدانی این مجموعه اقدام به خرید هشت میز بیلیارد در دو رشته اسنوکر و ایت‌بال کرده است که با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال از بهترین و جدیدترین میزهای بیلیارد روز دنیا است و سعی شده تا امکانات و تجهیزات تا حد امکان به روزترین وسایل موجود کشورمان باشد.

مدیر مجموعه تفریحی شهرداری همدان در ادامه اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده به منظور گسترش و تشویق جوانان به رشته‌های غیر توپی ورزشی این مجموعه از ابتدای بهمن ماه اقدام به برگزاری سه دوره مسابقه بیلیارد با حضور برترین‌های این رشته در سطح شهر همدان کرده است.

وی یادآور شد: این مسابقات با حضور 38 بیلیاردباز مطرح همدان برگزار شد که در پایان سه مرحله مسابقات در رشته اسنوکر شش نفر برتر مشخص شدند تا برای مسابقات چندجانبه و جایزه بزرگ به عنوان اعضای تیم شهدای شهرداری حضور داشته باشند.

رکن شریفی تصریح کرد: بر اساس امتیاز بندی نهایی تا پایان مرحله سوم این رقابت‌ها محمداحسان محبیان با 31 امتیاز اول شد، مهدی بشیری از 27 امتیاز به مقام دوم رسید، وحید احمدی و علی مظفری با 26 امتیاز به طور مشترک سوم شدند، حسام اسکندریبا 24 امتیاز به عنوان چهارمی دست یافت و عباس مهرجو و حمید باب‌الحوائجی به ترتیب با 19 و 14 امتیاز پنجم و ششم شدند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این‌که چه مسابقاتی با حضور قهرمانان و چهره‌های شاخص این رشته در نظر گرفته شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان یک دوره مسابقه جایزه بزرگ در رده سنی آزاد در سال 91 و همچنین یک دوره مسابقه چند جانبه با حضور بازیکنان تیم ملی کشورمان در ابتدای سال 92 طراحی و پیش‌بینی شده که برترین‌های آن به عنوان تیم شهدای شهرداری همدان حضور خواهند داشت.

مدیر مجموعه تفریحی شهرداری همدان در پایان یادآور شد: راه‌اندازی مدرسه تنیس روی میز، مسابقات داخلی فوتبال دستی و همچنین رقابت‌های آزاد بولینگ از دیگر برنامه‌های این مجموعه است که زمان و نوع برگزاری این رقابت‌های از طریق مطبوعات محلی و دفاتر خبرگزاری در سطح استان اطلاع رسانی خواهد شد که امیدواریم از استقبال خوب همشهریان همدانی روبرو شود.

باشگاه شهرداری در حال حاضر زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت دارد و با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، تنیس روی میز، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، سالن مجهز بدنسازی، خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تخت خواب، سالن اجتماعات و آکادمی به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی در استان همدان و غرب کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول