اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی عنوان کرد

دستیابی به دانش پالایشگاه‌سازی از دستاوردهای سال اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: یکی از دستاوردهای سال اقتصاد مقاومتی دستیابی به دانش پالایشگاه‌سازی و بهره‌برداری از واحدهای پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند بود.

دستیابی به دانش پالایشگاه‌سازی از دستاوردهای سال اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران با عزم و اراده و خود اتکایی توانست علی‌رغم محدودیت‌ها و تحریم‌های سخت به موفقیت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، سیاسی و عمرانی دست یابد.

وی تصریح کرد: ملت مقتدر، هوشمند و آگاه به مسائل روز ایران با تبعیت از ولی امر مسلمین در سال اقتصاد مقاومتی با توجه به وجود موانع برای فروش نفت و تحریم‌ها و فشارهای دشمنان توانست با پایبندی به ارزش‌ها، مستحکم و لبیک گویان با حرکت‌هایی پر شور چون شرکت باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن همت و عزم ایرانی را به نمایش گذاشته و تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

استاندار مرکزی موفقیت‌های به دست آمده در همه عرصه‌ها را مرهون پایداری مردم، رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و اعتماد به نفسی که امام خمینی(ره) در ملت ایران به وجود آورد، دانست و افزود: مسئولان اجرایی در سال 92 بر تقویت اشتغال‌زایی و تولیدات داخلی و برنامه‌ریزی به منظور کم کردن فشارهای اقتصادی بر مردم و کاهش مشکلات بیکاری توجه بیشتری داشته باشند.

شعبانی‌فرد اظهار کرد: تمهیدات لازم به منظور پرداخت حقوق کارکنان دولت در استان صورت گرفته و منابع مالی مورد نیاز پرداخت مزایای کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز در روزهای آتی صادر می‌شود.

وی همچنین بر لزوم حل مشکلات بازنشستگان و پرداخت به موقع حقوق و سنوات بازنشستگان استان تاکید کرد و بیان داشت: باید کرامت بازنشستگان حفظ و حقوق این قشر به خوبی رعایت شود.

استاندار استان مرکزی در ادامه از آمادگی استان به منظور استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: تمهیدات لازم به منظور استقبال از نوروز در استان صورت گرفته و مقرر شده است برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه خدمات جاده‌ای و اسکان به مسافران فراهم شود.

شعبانی‌فرد همچنین افزود: مسئولان در جهت فراهم کردن بسترهای مناسب برای سفرهای نوروزی تلاش کنند تا مردم در سفرهای نوروزی کمترین آسیب را ببینند.

در این نشست علاوه بر تصویب طرح جامع تفصیلی شهرهای جاورسیان و میلاجرد، بررسی و تصویب مصوبات کارگروه امور زیربنایی استان، تفویض اختیار توزیع و جابه جایی اعتبارات هزینه‌ای تملک دارائی‌های سرمایه‌ای، اخذ موافقت استقرار واحد فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب در ساختمان آموزش و پرورش روستای دهنو به مدت دو سال، موافقت با برگزاری همایش زنان سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی و واگذاری اتاق از ساختمان اداره ثبت احوال میلاجرد به دامپزشکی، همچنین مقرر شد صنایع آلاینده پیش از دریافت جواز تاسیس و استقرار در شهرک استعلام لازم را از محیط زیست دریافت کنند.

انتهای پیام/87002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول