اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی اصفهان:

مسئولان باید برای هزینه‌های معلولان چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: عضو انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: مسئولان باید برای هزینه‌های معلولان چاره‌اندیشی کنند چرا که هزینه‌های درمانی این افراد بسیار بالا است.

مسئولان باید برای هزینه‌های معلولان چاره‌اندیشی کنند

فرشته علی نجیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از حدود پنج سال گذشته عضو انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان هستم، اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، فیزیوتراپی و خدمات کار‌درمانی از جمله خدمات ارائه شده به معلولان آسیب نخاعی در این انجمن محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: معلولان مشکلاتی در سطح شهر دارند و راه‌اندازی مرکز کار‌درمانی، توان‌بخشی و باز‌توانی در این انجمن یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان انجمن آسیب نخاعی اصفهان به شمار می‌رود.

عضو انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان با تاکید بر اینکه استفاده از خدمات مراکز کار‌درمانی بخش بالایی از توانمندی‌های معلولان آسیب نخاعی را به آنها باز می‌گرداند، تصریح کرد: مسئولان باید برای هزینه‌های معلولان چاره‌اندیشی کنند چرا که هزینه‌های درمانی این افراد بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه توسعه مراکز کار‌درمانی، باز‌توانی و توان‌بخشی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های معلولان آسیب نخاعی به شمار می‌رود، ادامه داد: معلولان آسیب نخاعی برای رفت و آمد و تردد خود در سطح شهر با ‌مشکلات بسیاری مواجه هستند و باید وسایل حمل و نقل عمومی مناسب برای استفاده این افراد در سطح شهر اختصاص داده شود.

علی نجیمی تاکید کرد: مناسب‌سازی اماکن عمومی موجود در سطح شهر‌ها نیز سبب کاهش مشکلات معلولان برای استفاده از فضا‌های شهری است و مسئولان نباید مشکلات و دغدغه‌های معلولان را در سطح شهر‌ها نادیده بگیرند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول