اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی:

هیچ قدرتی نمی‌تواند استقلال را از ایران بگیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی گفت: ما در حال طی کردن مرحله ششم تحریم‌ها هستیم و هیچ‌کس نمی‌تواند استقلال را از ما بگیرد و در صورتی که مقاومت کنیم موفقیت‌ها از آن ما خواهد بود.

هیچ قدرتی نمی‌تواند استقلال را از ایران بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح ظهر امروز در همایش کارگری با موضوع راه‌اندازی تشکل‌های صنفی در استان، با اشاره به اینکه سیاسی‌بازی در انجمن‌ها به زیان اعضای انجمن خواهد بود، تصریح کرد: اگر موضوع انجمن‌ها صنفی باشد موفق‌تر خواهند بود و از آنها حمایت خواهد شد.

وی افزود: اگر انجمن‌ها و تشکلات با صداقت فعالیت کنند از حمایت‌های ما بی‌نصیب نخواهند ماند.

فاتح با بیان اینکه امسال، سال پرفراز و نشیبی برای مردم کشور ما بود، گفت: ما در حال طی کردن مرحله ششم تحریم‌ها هستیم و بر این باوریم که این مملکت مال ماست و هیچ‌کس نمی‌تواند استقلال ما را از ما بگیرد و در صورتی که مقاومت کنیم موفقیت‌ها از آن ما خواهد بود.

وی افزود: ما باید به داشته‌هایمان افتخار کرده و تلاش کنیم تا تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم که استان ما با تبدیل این تهدیدها به فرصت‌ها از سایر استان‌ها متمایز شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، به حضور پرشکوه و میلیونی مردم در راهپیمایی22 بهمن اشاره کرد و گفت: با تمام تحریم‌ها و مشکلات مردم در راهپیمایی امسال نیز حضور پرشکوهی داشتند و اگر ما قدر این مردم غیور را بدانیم و صداقت آنها را باور کنیم، آینده‌ای روشن نصیب کشور و مردم ما خواهد بود.

رئیس انجمن‌های صنفی کارگری استان آذربایجان‌شرقی نیز در این همایش تصریح کرد: متاسف هستیم که 34 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این قشر که باسوادترین قشر بین کارگران هستند حالا دارای انجمن می‌شوند.

علی خادم با اشاره راه‌اندازی انجمن تکنسین‌های دارویی در استان، تاکید کرد: این قشر بسیار مظلوم واقع شده‌اند و به جایگاه واقعی خود دست نیافته‌اند در حالی که در نظام سلامت کشور باید جایگاه والاتری برای این قشر تعریف شود.

وی به مشکلات صنعت و تولید کشور اشاره کرد و گفت: عدم اجرای صحیح هدفمندسازی یارانه‌ها و عدم پرداخت یارانه‌های صنعتی توسط دولت مشکلات عدیده‌ای را برای صنعت و تولید کشور از جمله قشر کارگری به وجود آورد.

خادم، به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال آینده اشاره کرد و افزود: باید سعی کنیم در این انتخابات کسانی انتخاب شوند که دیدگاه کارگری داشته باشند و هدفشان حمایت از قشر کارگری باشد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: تلاش خواهیم کرد تا انجمن صنفی تکنسین‌های دارویی نیز وارد کانون‌ عالی کشور شود.

انتهای پیام/60001/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول