اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی کرمان:

جایگاه ورزش کارگری کرمان 20 رتبه ارتقاء یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: جایگاه ورزش کارگری استان کرمان در کشور طی شش ماه گذشته 20 رتبه ارتقاء یافت.

جایگاه ورزش کارگری کرمان 20 رتبه ارتقاء یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن رحمانی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران جامعه کار و کارگری استان با قدردانی از حضور پرشور جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاون‌گران استان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی همچون گذشته نشان دادند که همیشه در راه انقلاب و شهدای والا مقام ثابت‌قدم هستند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در ارتقای بهره‌وری نیروهای کار افزود: در محدودیت‌های زندگی شهری پرداختن به ورزش یکی از ضروریات زندگی سالم محسوب می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب فقط یک مجموعه ورزشی نسبتاً مجهز برای کارگران استان در کرمان وجود داشت، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین سالن‌های ورزشی چند منظوره استان در کرمان با ظرفیت 3 هزار نفر به جامعه کارگری استان تعلق دارد و پنج مجموعه ورزشی کارگری شهرستان‌ها به شکل مطلوب فعال هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از اختصاص اعتبارات لازم برای ساخت استخر مجموعه کارگری در شهرستان‌های راور و سیرجان و همچنین ساخت مجموعه ورزشی کارگران شهرستان بافت در صورت اختصاص زمین مناسب از سوی مسؤلان مربوطه خبر داد.

رحمانی گفت: امیدواریم سال آینده استخر مجموعه ورزشی کارگران شهر کرمان که در جنب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار دارد و از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در دست ساخت است، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین خدمت به بخش ورزشی و رفاهی کارگران استان طی دولت‌های نهم و دهم انجام شده است، بیان داشت: مجموعه رفاهی و ورزشی استراحتگاه کارگران جنوب شرق کشور واقع در منطقه سیرچ نیز هم‌اکنون با تجهیزات کامل به جامعه تلاشگر کارگری و کارفرمایی کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

وی از ارتقای جایگاه بیست و هفتم ورزش کارگری استان در کشور به جایگاه هفتم طی شش ماه گذشته خبر داد و افزود: این موفقیت با جدیت کارکنان مجموعه ورزشی و رفاهی کارگران استان، کارفرمایان و کارگران کرمان به دست آمده است.

انتهای پیام/2446/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول