اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک جدید باشگاه نساجی مازندران در گفت‌و گو با فارس:

مطالبات بازیکنان نساجی به‌زودی پرداخت می‌شود / نساجی در تدارک راة‌اندازی تیم کشتی

خبرگزاری فارس: مالک جدید باشگاه نساجی مازندران گفت: مطالبات بازیکنان نساجی به‌زودی پرداخت می‌شود.

مطالبات بازیکنان نساجی به‌زودی پرداخت می‌شود / نساجی در تدارک راة‌اندازی تیم کشتی

حسین قاسم‌نژاد مالک جدید باشگاه نساجی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: برای آمدن به نساجی مسئولان جلسات زیادی را با بنده گذاشتند که قرار شد بخشی از هزینه‌های تیم را تامین کنیم تا تیم از وضعیت بحرانی خارج شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم نساجی در بازی با ابومسلم به مشهد نرفت. اگر بنده نمی‌آمدم تیم با مشکل روبه‌رو می‌شد و احتمال سقوط به لیگ دسته دوم حتمی بود. یک هدف را دنبال می‌کنیم و آن کمک به تیم نساجی است.

قاسم نژاد در مورد اینکه آیا قبل از ورودتان به تیم با مهدی پرهام مالم سابق نساجی مازندران تماسی داشته‌اید یا نه، عنوان کرد: بنده از همان ابتدای ورودم چندین بار با ایشان تماس گرفتم اما هر زمان که تماس گرفتم گوشی ایشان خاموش یا در دسترس نبود.

وی در ادامه افزود: بنده با پرهام یک دوستی جدای از این فوتبال دارم و اینکه در محافل شایعه کرده‌اند که من به ایشان بدهکارم، کذب محض است. به جز یک نشست اقتصادی که با هم برگزار کردیم که با هم به توافق نرسیدیم.

قاسم‌نژاد درباره اینکه آیا مشکل بازیکن خارجی نساجی المیر تولیا حل شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: این موضوع را نباید بنده حل می‌کردم چرا که این موضوع هم جزو بدهی‌های قبلی باشگاه بوده و بنده هیچ مدرکی از این بازیکن نداشتم حتی آن نسخه‌ای را که آقایان از این بازیکن داشته‌اند را چه در باشگاه و حتی در فدراسیون فوتبال پیدا نکردیم ولی قرار شد هادی ساعی با دوستی که در آنکارا دارند تماس گیرند و در هتلی در استانبول با مدیر برنامه المیر تولیا   ملاقاتی انجام دهند تا از سوی ما بخشی از قرارداد را به ایشان پرداخت و با توافق با ایشان این مشکل حل شود.

وی اضافه کرد: بازیکن خارجی نساجی نیامد که این موضوع هم برایمان کمی شک برانگیز شد چراکه با نیامدن ایشان 3 امتیاز از تیم کسر شد که امیدوارم که دستان پشت پرده مانع این کار نشده باشد، حتی یک از دوستان بنده در هلند وکیل بوده که به سوئیس رفته تا این مشکل را حل کند ولی به‌علت نداشتن آن برگه نتوانست کاری انجام دهد، برای دوباره یافتن ایشان با فدراسیون فوتبال، هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا این موضوع هر چه سریع‌تر حل شود.

 مالک باشگاه نساجی درباره اینکه اصل این ورزش رعایت نمی‌شود، متذکر شد: فوتبال یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌هاست چرا که هیجانی که در این ورزش است به جرات می‌توان گفت در ورزش دیگری دیده نمی‌شود، اما فوتبال را خوب نمی‌بینم چرا که ناملایمت‌‌هایش بسیار زیاد است. اصل فوتبال این نیست که ما می‌بینیم.  از خودگذشتگی و رفاقتی در این ورزش دیده نمی‌شود.

  قاسم‌نژاد درباره پرداخت مطالبات بازیکنان این فصل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه باید پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان صورت گیرد این کار را فقط برای بازیکنانی انجام خواهد شد که با تمام غیرت برای تیم توان گذاشتند و مطمئناٌ این قضیه تا روزهای آینده صورت می‌گیرد.

وی با حمایت از محمد قنبری مدیر عامل باشگاه نساجی یادآور شد: تیم نساجی یک تیم مردمی است و مالکان آن همین مردم هستند و مطمئن باشید که در بحث جدایی سرمربی سابق نساجی قنبری با تهیه گزارشی به بنده و تشکیل جلسه برکناری وی صورت گرفته است، بخش اعظم کار با وی بوده و تمامی کارهایی که صورت می‌گیرد با ما هماهنگ بوده است و در این مدت زحمات زیادی را متحمل شده‌اند که جای تقدیر داشته است.

 وی با بیان این مطلب که تمامی تصمیمات ما حسب برنامه‌ریزی بوده است، عنوان کرد: اتاق فکری تشکیل داده‌ایم تا تمامی تصمیمات اصولی و با برنامه‌ریزی باشد و پله‌ها را یک به یک بالا می‌رویم نه یک در میان در آینده برنامه‌ای اقتصادی برای باشگاه ایجاد خواهیم کرد که خود کار این برنامه خود هزینه‌های تیم را بدهد حتی در اگر ما وجود هم نداشته باشیم، البته تمامی برنامه‌های فصل بعد را مورد بررسی قرار داده‌ایم که چگونگی انتخاب کادر فنی، تهیه البسه و کارهایی که باید یک تیم به‌صورت حرفه‌ای داشته باشد را پیگیری کرده‌ایم که بعد از اتمام فصل حل خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: ما مالکیت نساجی را نخواسته‌ایم.  آن را به هواداران واقعی و خانواده معظم شهدا هدیه کرده‌ایم چراکه آنهایی که این مالکیت را از ما قبول کرده‌اند منت بر سر ما نهادند و امیدواریم که با لیگ برتری شدن تیم نساجی بتوانیم خواسته این افراد را برآورده کنیم.

 قاسم نژاد در مورد بعضی از رسانه‌ها و کسانی که برای تیم تنش ایجاد می‌کنند، متذکر شد: تیم نساجی مردمی است و هوادار بسیار دارد پس نیاییم با نوشتن جملات و زدن حرف‌های پوچ ذهن هواداران و تیم را تخریب کنیم و مطمئن باشید با تمامی این افراد برخورد خواهیم کرد، ما مرد روزهای سخت هستیم و این را در دوران جنگ ثابت کردیم. بنده از این رسانه اعلام می‌کنم؛ بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم.

 مالک باشگاه نساجی مازندران از تشکیل تیم کشتی برای این باشگاه خبر داد و عنوان کرد: با توجه به کشتی  خیز‌بودن استان مازندران این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم و با نتیجه‌گیری که انجام شد مقرر شد تا تیم کشتی برای این باشگاه تشکیل دهیم.

 قاسم نژاد در پایان افزود: از تمامی مسئولان شهری و استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و  آیت‌الله معلمی نماینده مجلس خبرگان رهبری تشکر می‌کنم که در این راه به هیچ وجه بنده را تنها نگذاشتند.

 انتهای پیام/86017/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول