اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جبهه حزب‌الله مطرح کرد

تمرکز بر اقتصاد کشاورزی در دولت «حزب‌الله» / برای انجام وظیفه آمده‌ام

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه حزب‌الله گفت: می‌آیم تا پایه‌های کشاورزی را احیا کنم زیرا معتقدم تا کشاورزی کشور احیا نشود اقتصاد و معیشت سر و سامان نمی‌گیرد.

تمرکز بر اقتصاد کشاورزی در دولت «حزب‌الله» /  برای انجام وظیفه آمده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید محمدباقر خرازی صبح امروز در جریان سفر به اردبیل در نشست با برخی از خبرنگاران در مسجد قدس اردبیل اظهار داشت: انحرافی‌ها و فتنه جریانی بودند که با اصل دین و روحانیت در تعارض بودند.

وی گفت: البته این به آن معنا نیست که معترضان اولیه سال 88 فتنه‌گر بودند، چرا که این حرف را قبول ندارم و بارها گفته‌ام اعتراض اولیه اعتراض به نحوه شمارش آرا و نحوه انتخابات بود.

این استاد دانشگاه افزود: بعدها این حرکت تبدیل به جریان فتنه شد و به سمت براندازی نظام رفت و آن جریان براندازی اصل نفی دین، نفی روحانیت و نفی فقاهت شیعه را دنبال می‌کرد، بنابراین این جریان که با اصل دین و روحانیت مخالف بود خطرناک است.

جریان انحرافی دین منهای روحانیت می‌خواهد

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جریان انحرافی مدعی دینداری رادیکالی است که در آن روحانیت هیچ جایگاهی ندارد.

وی از جریان انحرافی به عنوان یک نفاق فوق‌العاده خطرناک یاد کرد و افزود: جریان انحرافی دنبال دین بدون روحانیت است که این خودش لایه دیگری از بی‌دینی است.

این روحانی بیان داشت: به نام دین، علیه دین تبلیغ می‌کنند و در حالی که در جریان فتنه رسماً اعلام شد ما دین نمی‌خواهیم، اما در جریان انحرافی می‌گویند دین می‌خواهیم اما در نهایت نفی دین می‌کنند.

دبیرکل جبهه حزب‌الله گفت: زمانی که فقاهتی نباشد چیزی به نام دین بی‌معناست گویی که بگوییم بنده قول دین را قبول دارم به شرطی که انبیای الهی نباشند.

وی ادامه داد: این آقایان دنبال آن هستند که چنین دینی را که سکولار است، ترویج دهند که این همان جریان خطرناک است.

وی با این پیش‌بینی که از هر دو جریان ممکن است در انتخابات کاندیدایی حاضر شود، افزود: برای بنده مهم نیست، چرا که وظیفه شرعی خود می‌دانم در انتخابات حاضر شوم و کاری به دیگران ندارم.

دبیرکل جبهه حزب‌الله افزود: برای من فرقی نمی‌کند حضور داشته باشند یا نه ائتلاف بکنند یا نه، برای من انجام وظیفه و تکلیف شرط اصلی است.

اقتصاد کشاورزی را احیا می‌کنم

این اقتصاددان به اولویت‌های حوزه اقتصادی در دولت آینده اشاره کرد و گفت: اولویت بنده اقتصاد کشاورزی خواهد بود، چرا که می‌آیم تا پایه‌های کشاورزی را احیا کنم زیرا معتقدم تا کشاورزی کشور احیا نشود اقتصاد و معیشت سر و سامان نمی‌گیرد.

این استاد دانشگاه بیان داشت: در دولت حزب‌الله به شدت تمرکز خود را بر اقتصاد کشاورزی خواهم گذاشت و تمام صنایع را بر اساس آن تعریف می‌کنم، چرا که معتقدم مشکل اقتصادی ما از این راه برطرف می‌شود به طوری که با این ابزار حتی بر مشکلات پولی و ارزی نیز می‌توانیم غلبه کنیم.

از بین بردن ربا اقتصاد ما را جهت درست می‌بخشد

وی به مبارزه با هرگونه ربا در جامعه اشاره کرد و از بین بردن آثارش را ضروری اعلام کرد.

دبیرکل جبهه حزب‌الله ادامه داد: از بین بردن ربا در جامعه تحت هر شرایط و ترکیبی با تعریف درست سود در بانک‌ها، بیمه‌ها و لیزینگ مهم است که می‌تواند مسئله درآمد بانک‌ها را تضمین کند.

خرازی بیان کرد: ایجاد امنیت اقتصادی و شغلی جزو اولویت‌های اقتصادی بنده خواهد بود.

وی گفت: در باب اقتصادی آنچه که دنبال می‌کنم، راه‌اندازی کانال شمال ـ جنوب و ورود سرمایه به داخل کشور و آزادسازی ورود کالاهای سرمایه‌ای و واسطه‌ای است که حتی باید سودش را تضمین کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این استاد حوزه و دانشگاه در پایان سخنان خود اظهار داشت: ده‌ها برنامه اقتصادی دارم که در صورت پیروزی در انتخابات آنها را بازگو خواهم کرد.

انتهای پیام/62003/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول