اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

عمل‌گرایی در زمینه شعار سال سرلوحه مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احتمال دارد شعار سال آینده اقتصاد مقاومتی باشد، گفت: این مهم نیست که شعار یک سال برای سال آینده تکرار شود بلکه عمل‌گرایی در زمینه شعار سال اهمیت ویژه‌ای دارد.

عمل‌گرایی در زمینه شعار سال سرلوحه مسئولان قرار گیرد

مجید منصوری بیدکانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نام‌گذاری سالانه توسط رهبر معظم انقلاب در واقع نوعی هدف‌گذاری محوری برای برنامه‌های کشور در آن سال است، اما برای رسیدن به هدف این شعارها در واقعیت، نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و جامع هستیم.

وی افزود: شعار این چند سال رهبر معظم انقلاب در راستای کار و تلاش بوده و نشانه این است که کشور به یک گلوگاه اقتصادی در مسیر تعالی خود وارد شده است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی اینکه پیش‌بینی ما این است که شعار سال جدید اقتصاد مقاومتی باشد، تاکید کرد: همان‌طور که شاهد بودیم با افزایش فشارهای اقتصادی دشمن در نیمه امسال رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و این نشانه این است که با توجه به شرایط، امکان تغییر استراتژی‌ها در طول سال وجود دارد اما این استراتژی جدید منافاتی با رویکرد قبلی ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان تغییر مفاد برنامه‌های سالانه در طول سال وجود دارد هر سازمانی باید بنا به این استراتژی‌های جدید ساختار و برنامه‌های خود را به روز کند.

منصوری با اشاره به درخواست برخی فعالان اقتصادی برای تکرار شعار سال آینده اظهار کرد: این مهم نیست که شعار یک سال برای سال آینده تکرار شود یا خیر بلکه عمل‌گرایی به جای شعار گرایی توسط ارگان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب شعارهایی سالانه را در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور بیان می‌کنند، بنابراین ما نیز باید مطیعانه برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی جامعی داشته باشیم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر این مشکل رفع نشود سال‌های بعد نیز این موضوع بنا به ضرورت تکرار می‌شود، اظهار کرد: این امید می‌رود که فعالان اقتصادی و مسئولان با اتحاد دسته‌ جمعی و به کمک فعالیت‌های کارشناسی شده به رفع مشکلات اقتصادی کشور و آسایش مردم کمک کنند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول