اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سعدآباد:

سیاسیون از معنویت فاصله نگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سعدآباد گفت: سیاسیون باید توجه داشته باشند که از معنویت فاصله نگیرند.

سیاسیون از معنویت فاصله نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار دشتستان با تبریک ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) در میان بزرگ‌زنان جهان اسلام و بشریت الگو و اسوه‌ای بزرگ از مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری هستند.

امام جمعه سعدآباد خاطر نشان کرد: امانت‌داری مهم‌ترین مؤلفه‌های هر انسانی است که شایسته مسئولیت‌پذیری باشد و حضرت زینب (س) الگوی کاملی از تعهد به امانت است.

کشاورز بارگاهی بیان داشت: اگر حضرت زینب (س) امانت‌داری نمی‌کرد، سر نی در نینوا باقی می‌ماند، اما این بانوی بزرگوار اسرار امام حسین (ع) و واقعه کربلا را در جهانیان منتشر کرد.

وی اضافه کرد: دیدگاه حضرت زینب (س) به واقعیات عالم سبب شد که در تمامی شرایط سخت در مسیر اهداف ایستادگی کنند و در شرایط سخت اهداف خود را به ثمر رسانند.

این مسئول اذعان داشت: وقتی انسان در جامعه اسلامی مسئولیتی را می‌پذیرد، باید برای رفع مشکلات مردمی و گسترش معارف و ارزش‌های اسلامی در جامعه تلاش کند.

امام جمعه سعدآباد عنوان کرد: تقویت معنویت در جامعه امروز یکی از اولویت‌های اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و از این طریق می‌توان تمامی مشکلات را مرتفع ساخت.

کشاورز بارگاهی گفت: سیاسیون باید توجه داشته باشند که از معنویت فاصله نگیرند و توجه داشته باشند که سیاست مانند شیره است و نباید پایشان در شیره فرو رود و بال پرواز را از ایشان بگیرد.

وی افزود: نوروز زمان تحول در طبیعت است و انسان‌ها نیز باید از این فرصت برای تحول درونی استفاده کنند و زنگارها را از دل‌های خود بزدایند.

کشاورز بارگاهی ابراز داشت: تمامی مسئولان باید خدمت‌گزاری بی‌منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و لحظه‌ای از دوران مسئولیت را جز در مسیر خدمت هدر نکنند.

وی در پایان تصریح کرد: دشتستان پتانسیل‌های بالایی در عرصه‌های کشاورزی، صنعتی، اقتصادی و ... دارد که باید از تمامی آنها در مسیر پیشرفت و اعتلای همه‌جانبه این شهرستان استفاده کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول