اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

انضباط و معنویت دو بازوی هدف راهیان‌نور است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انضباط و معنویت دو بازوی هدف فعالیت‌های فرهنگی راهیان‌نور است.

انضباط و معنویت دو بازوی هدف راهیان‌نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بهمن کارگر ظهر امروز در نشست قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج کشور در ایلام اظهار داشت: در گذشته منطقه 7 سابق که به قرارگاه نجف تبدیل شد شامل نواحی کرمانشاه، ایلام، همدان و کردستان و مقداری از آذربایجان‌غربی بود.

وی ادامه داد: در آن زمان قرارگاه حمزه نیز تاسیس نشده بود، در طول جنگ ایلام یکی از این نواحی محسوب می‌شد.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: چندین بار ایلام و روستاهای آن را در آن زمان بازدید کرده‌ام، مردم مظلوم ایلام در آن زمان به کوه‌های اطراف پناه برده‌ بودند.

کارگر تصریح کرد: البته همه ملت ایران در دوران دفاع هشت ساله مظلوم بودند به ویژه مناطقی مانند ایلام که از نظر امکانات یکی از استان‌های آسیب‌پذیر بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایلام از نظر وسعت، عمق و بن‌بستی مسائل و مشکلات فراوانی داشت.

وی ادامه داد: با کار و فعالیتی که مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند و با سفری که مقام معظم رهبری به منطقه داشتند آثار و برکات فراوانی برای استان ایلام داشت.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: از همه دست‌اندرکاران راهیان‌نور از جمله سپاه و بسیج تقدیر و تشکر فراوان دارم.

کارگر تصریح کرد: بار اصلی راهیان‌نور نیز بر عهده سپاه و بسیج است و سپاه و بسیج قرارگاهی تاسیس کرده‌اند که در سازمان بسیج مستضعفان مستقر است و این قرارگاه در این وادی تلاش می‌کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از آمار 300 هزار نفر راهیان‌نور سال‌های قبل تا 4 میلیون نفر در سال‌های اخیر آمار مناسبی است که باید استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: برخی اعتقاد دارند که وضعیت فرهنگی جامعه روز به روز مناسب‌تر نشده اما راهیان‌نور این افزایش کمی و کیفی را دنبال کرده است.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: دست‌اندرکاران حوزه راهیان‌نور نیز باید در دو حوزه انضباط و معنویت تلاش بیشتری کنند.

کارگر تصریح کرد: راهیان‌نور فرصت مناسبی است که باید از این فرصت نهایت استفاده معنوی برده شود.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول