اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

امنیت بسترساز نشاط جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان گفت: امنیت بسترساز فعالیت، آرامش و نشاط در جامعه است.

امنیت بسترساز نشاط جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی امروز در مراسم پایان سیزدهمین دوره آموزش سربازان مرکز آموزش فرعی صاحب الزمان (عج) نیروی انتظامی، امنیت را بسترساز فعالیت، آرامش و نشاط در جامعه دانست.

وی با تبریک فرا رسیدن سال 92 به سربازان، گفت: هر کس با نگاهی به جایگاه خدمت در نیروی انتظامی پی می‌برد که امنیت از چه جایگاه رفیعی در جامعه برخوردار است.

رئیس پلیس گیلان، خدمت برای امنیت و آرامش مردم در جامعه را جزو برترین فرایض و عبادت نامید و تصریح کرد: امنیت ضروری‌ترین نیازهای آدمی بوده و بسترساز فعالیت، آرامش و نشاط در جامعه است.

وی تصریح کرد: هیچ فعالیتی بدون وجود امنیت ممکن نیست و به همین منظور مقام معظم رهبری کسانی را که در قالب نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند را به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل‌الله نامیده‌اند.

قائدرحمتی به تلاش مضاعف پلیس اشاره کرد و افزود: در مواقعی از سال که مردم برای آرامش بیشتر به تفرجگاه یا مسافرت می‌روند، وظایف پلیس سنگین‌تر می‌شود و مصداق واقعی ایثار و گذشت پلیس خود را نمایان‌تر می‌کنند.

وی یادآور شد: باید شکر گزار خداوند باشیم که توفیق خدمت در نیروی انتظامی را که از عباد‌ت‌های خداوندی محسوب می‌شود به ما عنایت کرده و امیدواریم بتوانیم در این دنیای زود گذر با درک واقعی از وظایف خود منشٱ خدمات صادقانه در جامعه باشیم.

مراسم پایان سیزدهمین دوره آموزش سربازان مرکز فرعی صاحب الزمان(عج) نیروی انتظامی گیلان با حرکات آموزشی و نمایشی، اهدای هدیه به نفر رتبه نخست دوره آموزش، اهدای سردوشی به نماینده سربازان و همچنین ایراد خطابه توسط یکی از سربازان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/2300/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول