اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

24 هزار نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اعزام بیش از 24 هزار نفر از استان مرکزی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خبر داد.

24 هزار نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در نشست خبری اردوهای راهیان نور استان در رابطه با اعزام دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار استان مرکزی، به اردوهای راهیان نور در جمع خبرنگاران گفت: در اعزام دانش‌آموزان که از 15 مهر آغاز شده بود بیش از 10 هزار نفر از دانش‌آموزان در اردوهای سه روزه از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

وی اظهار داشت: در اعزام دانشجویان نیز با همکاری 67 مجموعه دانشگاهی استان بیش از دو هزار و 500 نفر از دانشجویان استان در دوره‌های پنج روزه از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه سال گذشته 34 هزار نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند، افزود: تاکنون بیش از 8 هزار نفر از اقشار مختلف نیز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این رقم با استقبال خوب مردم استان به بیش از 24 هزار نفر برسد.

گلشن‌زاده خاطر نشان ساخت: اعزام اقشار مختلف مردم از 15 اسفند ماه با اعزام 135 نفر از شهرستان محلات آغاز شده و تا هشت فروردین ماه 92 ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به نواحی مقاومت شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی همچنین از اعزام یک کاروان 200 نفری از استان به بوشهر در قالب راهیان نور دریایی خبر داد و تصریح کرد: در این اردو بسیجیان اعزامی از منطقه خارک، نیروگاه اتمی و موزه رئیس‌علی دلواری بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی هزینه اعزام هر نفر به مناطق عملیاتی را در یک اردوی چهار روزه 100 هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: مهم‌ترین اهداف این سفر به عنوان بزرگ‌ترین کار فرهنگی در کشور آشنایی افراد با مناطق عملیاتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

گلشن زاده از پوشش 100 درصدی راوی و روحانی کاروان‌ها در استان خبر داد و گفت: در مرحله اعزام دانش‌آموزان در هر کاروان دانش‌آموزی یک روحانی و یک راوی حضور داشت.

وی خاطر نشان ساخت: برای راویانی که وظیفه روایت‌گری برای کاروان‌های راهیان نور را بر عهده دارند یک دوره دو روزه آموزش روایت‌گری برگزار شد و همچنین در دوره تکمیلی استاد راوی در تهران نیز آموزش‌های لازم در راستای روایت‌گری دفاع مقدس را دیده بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه استقبال عمومی مردم از مناطق عملیاتی راهیان نور روز به روز بیشتر می‎شود بیان کرد: در سال گذشته بیش از چهار هزار خانواده از استان مرکزی برای بازدید از مناطق عملیاتی به صورت خودجوش با خودروهای شخصی اقدام کردند.

گلشن‌زاده از افزایش شمار خانواده‌های دیدار کننده از این مناطق با خودرو شخصی خبر داد و گفت: برای ایام تعطیلات نوروز امسال نیز تدابیری برای اسکان و پذیرایی خانواده‌ها اتخاذ شده است.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول