اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری صدا و سیما و بنیاد شهید

اتاق فکر نخبگان شاهد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با همکاری صدا و سیما و بنیاد شهید و حضور نخبگان شاهد، اتاق فکر نخبگان شاهد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

اتاق فکر نخبگان شاهد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست نخبگان شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور مدیرکل صدا و سیمای این استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از نخبگان ایثارگر و شاهد در بنیاد شهید برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری این نشست را بسیار مهم و مناسب برشمرد و گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور رسانه ملی و ارائه گزارش‌ها و انتقادها و پیشنهادهای لازم از سوی نخبگان می‌تواند برای جامعه هدف بسیار مؤثر واقع شود.

سیدمصطفی مهدی به تعداد نخبگان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و ابراز داشت: جامعه هدف این نهاد در سطح استان بالغ بر 58 هزار نفر است و اعضای حاضر در این نشست به عنوان عصاره فعال و نخبگان سرآمد انتخاب شدند.

مهدی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه به این امر را مهم دانسته که تاکنون شش جلسه و اتاق فکر به همین منظور و با حضور نخبگان سرآمد تشکیل شده است.

این مسئول بیان داشت: با برگزاری این نشست‌ها و به وجود آمدن پیوند مصوب شد، این جلسات به صورت دو هفته یک بار در اتاق مدیرکل صدا و سیما و بنیاد شهید به تناوب و به صورت مشترک با جامعه هدف برگزار و نظرات و پیشنهادهای لازم در زمینه‌های مختلف ارائه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها استفاده لازم و بهینه از فکر، اندیشه و فهم نخبگان به منظور عبور از بن بست‌ها و موانع بوده که با توجه به مأموریت و کمک فکری نخبگان این مهم انجام می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: این دستگاه در سطح کشوری باید برای مقابله با هجمه‌های دشمنان چاره‌اندیشی کند؛ از این رو با توجه به این امر مهم و لزوم مقابله با هجمه‌های فرهنگی و وجود تنگناها می‌توان ارتباط بیشتر و مؤثرتری با نخبگان شاهد و ایثارگر در این خصوص داشت.

اتاق فکر با نخبگان جهت نقد برنامه‌های صدا و سیمای استان

رحیمی به وضعیت و خدمات‌دهی صدا و سیما در سطح استان اشاره کرد و افزود: شبکه استانی به صورت ماهواره‌ای بوده که قابل مشاهده و نقد شدن است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از نظرات و پیشنهادات نخبگان در راستای پیشرفت هرچه بیشتر استان در تمامی زمینه‌ها، اتاق فکری به همین منظور با شرکت نخبگان تشکیل شده تا محورهای کار صدا و سیما نیز مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/82011/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول