اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

دشمنان همواره از مقابله رودررو با ایران گریخته‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی گفت: دشمنان ایران و انقلاب در مصاف با این نظام همواره مانند روباهان عمل کرده‌اند و از مقابله رودررو با این نظام گریخته‌اند.

دشمنان همواره از مقابله رودررو با ایران گریخته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا احمدی ظهر امروز در گردهمایی مشترک سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی که در تالار اجتماعات اردوگاه ثامن‌الائمه کمیته امداد امام خمینی برگزار شد اظهار کرد: دشمنان ایران و انقلاب در مصاف با این نظام همواره مانند روباهان عمل کرده‌اند و از مقابله رودررو با این نظام گریخته‌اند.

وی تصریح کرد: در این میادین مختلف همواره جنگ را واگذار کرده‌اند و در حال حاضر برای رسیدن به مقاصد خود از حربه‌های اقتصادی و فرهنگی استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که در راستای فقرزدایی انجام شده است قابل تقدیر بوده است خاطرنشان کرد: با این حال تمامی این اقدامات قانع کننده نیست و باید متناسب با ظرفیت‌های بسیج اقداماتی انجام شود.

احمدی با اشاره به مبلغ 84 میلیون تومانی کمک‌هزینه‌های جهیزیه در سال 90 تاکید کرد: این رقم به هیچ وجه متناسب با ظرفیت‌های بسیج نیست و باید در این زمینه فعالیت‌های بیشتری انجام شود.

وی توانمندسازی را تنها راه اکرام نیازمندان دانست و تاکید کرد: باید برنامه‌هایی در کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی در دستور کار قرار گیرد که تا پنج سال آینده عده زیادی از افرادی که ظرفیت اشتغال و توانمندسازی را دارند در چرخه تولید قرار بگیرند به‌گونه‌ای که محصولات خود را به فروش برسانند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی افزود: در واقع نهادهای حمایتی باید به جای اینکه تنها یک مستمری زیرساختی صدقه مانند را در اختیار افراد قرار بدهند باید توانمندسازی‌ها را به‌گونه‌ای انجام دهند که درآمد این اقشار به چند برابر مستمری در نظر گرفته شده توسط نهاد حمایتی باشد.

احمدی با بیان اینکه حدود 1 میلیارد و 300 میلیون تومان در سال 90 برای کمیته امداد خراسان‌رضوی از طریق بسیج درآمد حاصل شده است اظهار امیدواری کرد: جای بسیار خوشحالی است که این مبلغ در 9 ماهه اول سال 91 به بیش از 2 میلیارد  تومان رسیده است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید در نخستین قدم برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ابزار رسیدن به سطوح عالی اقتصاد باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی افزود: برادران سپاهی و کمیته امداد نیاز به یک حرکت برنامه‌ریزی شده دارند تا بتوانند بر حربه‌های اقتصادی که بیشتر از تمام اقشار روی نیازمندان تاثیر می‌گذارند غلبه کنند.

احمدی با اشاره به سیره اهل‌بیت پیامبر(ص) در مورد مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد: شیوه مصرف و کاری که در کشور ما وجود دارد با شیوه ائمه مغایرت دارد.

وی با بیان اینکه یکی از بسترهای عملیاتی شدن شعار سال کمیته امداد امام خمینی است اظهار کرد: باید در زمینه خدماتی که این نهاد در راستای توانمندسازی به مددجویان خود ارائه می‌دهد شاخص‌ها و جداولی تهیه شود تا بتوان با استفاده از آنها مدیریت در امور لازم را انجام داد.

انتهای پیام/70010/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول