اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

تلاش کردم خوزستان دور از حاشیه‌های سیاسی باشد/ به‌کارگیری 12 هزار نیروی کار

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: در سال جاری تلاش کرده‌ام تا استان از حواشی سیاسی در کشور دور بماند و در این‌باره تا بخش زیادی موفق بوده‌ام.

تلاش کردم خوزستان دور از حاشیه‌های سیاسی باشد/ به‌کارگیری 12 هزار نیروی کار

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی ظهر امروز در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: در سال جاری حواشی زیادی در کشور وجود داشت ولی تلاش کردم تا استان برای پیشرفت در حوزه عمرانی به دور از این حواشی باشد.

وی اضافه کرد: سال 1391 سالی پر زحمت و پرفشار بود و تحریم‌ها تا حد زیادی در کشور به مردم فشار وارد کرد و خوزستان نیز از این فشارها مستثنی نبوده است.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت در خوزستان افزود: در سال جاری در استان، چهار شهرستان جدید تاسیس شده است و در دوران دولت نهم و دهم این تعداد از رقم 57 تجاوز خواهد کرد در صورتی که این آمار در دولت‌های پیشین 31 مورد بوده است.

حجازی بیان کرد: حدود 12 هزار کارگر در خوزستان با استفاده از بخشنامه سخت و زیان‌آور بازنشسته شده‌اند و فرصت اشتغال برای نیروهای جدید فراهم شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت‌های بخش فرهنگی در خوزستان خاطرنشان کرد: در سال جاری به دلیل مشکلات موجود، بخش اعتبارات فرهنگی مسدود شده است ولی تلاش شده تا فعالیت‌ها در این حوزه متوقف نشود و با استفاده از توان مردمی فعالیت‌های خوبی انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی خوزستان در سال جاری تاکید کرد: 826 هزار نفر در همایش‌های پیاده‌روی خوزستان در سال جاری شرکت کرده و 135 تیم خوزستانی در کشور حائز مقام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری 215 هزار نامه از سوی مردم رسیدگی شده است و 18 هزار نفر با مسئولان استانی از نزدیک دیدار کرده‌اند.

حجازی افزود: دو آزمون استخدامی برگزار شده است که طی این آزمون‌ها 3 هزار نفر در استان مشغول به کار خواهند شد و در ماه‌های آینده نیز 12 هزار نفر دیگر به این افراد افزوده می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال جاری خدمات سپرده شده به دفاتر پیشخوان دولت از تعداد 70 خدمت به 415 خدمت ارتقا یافته است و این امر در راستای افزایش رفاه مردم استان است.

رئیس شورای اداری خوزستان در پایان اظهار کرد: همچنین در سال جاری مقدمات خروج مردم خوزستان در ایام اربعین و ورود به کشور عراق فراهم شد و در اربعین گذشته نیز بیش از 130 هزار نفر برای زیارت کربلا از کشور خارج شده‌اند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول