اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

برای پست‌ها افراد مطمئن انتخاب کنید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: افراد مطمئن و متخصص را برای پست‌ها انتخاب کنید و صرفا این طور نباشد وقتی یک مدیر تغییر می‌یابد در سایر پست‌ها تغییر ایجاد شود.

برای پست‌ها افراد مطمئن انتخاب کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید علی شفیعی در شورای اداری استان که امروز 26 اسفندماه در استانداری برگزار شد اظهار کرد: افراد مطمئن و متخصص را برای پست‌‌ها انتخاب کنید و صرفا این طور نباشد وقتی یک مدیر تغییر می‌یابد در سایر پست‌ها تغییر ایجاد شود.

وی بیان کرد: متاسفانه امروز به کسی که قبل از پیروزی انقلاب مقلد امام بوده و در حال حاضر در خط ولایت فقیه و مورد تایید شورای نگهبان است برچسب ضدانقلاب می‌زنند و این کار درستی نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بارها تذکر دادم که با برچسب زدن و گذاشتن عناوین گوناگون و ساده بر روی دیگران مسئولیت‌ها را از دست آنان خارج نکنیم.

وی خطاب به مسئولان گفت: خودسازی در درجه اول امری بسیار مهم است بنابراین مسئولان باید تقوا پیشه کنند و تنها به مسئولیت خود بسنده نکنند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول