اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

جمع ‌کردن رأی با یارانه از زشت‌ترین کارهاست / آرمان دولت یازدهم حرکت در خط رهبری باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در انتخابات اگر دیدید برخی با یارانه‌ها می‌خواهند آرای مردم را بگیرند بدانید گرفتن رأی با بیت‌المال از زشت‌ترین کارهاست.

جمع ‌کردن رأی با یارانه از زشت‌ترین کارهاست / آرمان دولت یازدهم حرکت در خط رهبری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک واقع در شرق مرکز هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در آئین یازدهمین یادواره شهدای شهرستان سیریک در دهستان شهید مردان با برشمردن برخی برکات شهدا برای نظام و انقلاب و بیان این که از ابتدای انقلاب تاکنون مطالب فراوانی درباره شهیدان نقل شده اظهار داشت: هر چه از شهادت شهدا می‌گذرد جایگاه آنان در جامعه و دنیا روشن‌تر و مقام و منزلت پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا نیز واضح‌تر می‌شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان این مطلب که بسیاری تصور نمی‌کردند خون پاک شهیدان دارای پیامی جهانی است، به شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام حرکت خود را از قم آغاز کرد در حالی که در مراحل نخست حتی مردم اطراف قم هم نمی‌دانستند که چه حرکتی در حال شکل‌گیری است.

امام جمعه بندرعباس افزود: حرکت امام از قم به تهران و از آنجا به تمام ایران و منطقه رسید و پس از خروج از منطقه اکنون تمام جهان را فرا گرفته است.

نعیم‌آبادی همچنین با نقل خاطره‌ای از سفر خود به همراه آیت‌الله تسخیری به کشور کنیا و اشاره به دیدار با امام جمعه کنیا گفت: امام جمعه کنیا از نامگذاری روز جهانی قدس به عنوان عملی یاد کرد که از دست هیچ شخصیتی جز امام راحل ساخته نیست.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: اکنون انقلاب اسلامی حتی به آمریکای لاتین نیز صادر شده است.

وی از انقلاب اسلامی ایران را عاملی برای کم رنگ شدن دایره قدرت آمریکا دانست و بیان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران اکنون از نفوذ بالای قدرت در منطقه و جهان برخوردار است تصریح کرد: هیچ گاه با گذشت زمان، انقلاب اسلامی در دل تاریخ فراموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر نظام به عنوان قدرت و سرمایه حقیقی ایران یاد کرد و با ذکر فرمایشی از امام راحل که می‌فرماید "ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد" گفت: ملت ایران به برکت خون شهدا مورد تکریم و احترام دنیا و انسان‌های آزاده جهان است.

نعیم‌آبادی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دو سال گذشته پیرامون در راه بودن فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 اشاره کرد و با تاکید بر «لزوم هوشیاری ملت»، گفت: عده‌ای تصور می‌کنند ایران همانند روسیه است ولی غافل از اینکه این کشور رهبری دارد که اگر اشاره کند ملت کار هر توطئه را یکسره می‌کند.

امام جمعه بندرعباس گفت: در انتخابات باید به آنچه رهبری بیان می‌کند توجه داشت. اگر دیدید برخی با یارانه‌ها می‌خواهند آرا مردم را بگیرند بدانید گرفتن رأی با بیت المال از زشت‌ترین کارهاست.

وی عنوان کرد: هر دولتی که روی کار بیاید باید از خط رهبری غفلت نکند و خدمتگزار مردم باشد. آحاد جامعه می‌تواند با دقت در فرمایشات رهبر معظم انقلاب نسبت به وظیفه و رسالت خود در انتخابات آگاه شوند.

نعیم‌آبادی در ادامه با بیان این که برخی همه چیز را در سفره‌های رنگارنگ می‌بینند و به محض این که پسته از سبد غذایی شان می‌رود عزا می‌گیرند و ذکر این نکته که مگر قبل از انقلاب مردم با پسته زندگی می‌کردند گفت: مصیبت زمانی است که تمام نگاه انسان به سفره باشد چرا که اگر کسی این گونه باشد به قول جلال آل احمد انسانی سر تا پا روده است.

امام جمعه بندرعباس سرانجام تحریم‌ها و سختی‌ها را میوه شیرین استقلال دانست و بیان کرد: ملتی که سختی نبیند آینده ندارد چرا که در رفاه، آینده مطلوب و به درد بخور وجود ندارد.

نعیم‌آبادی اظهار داشت: ملت ایران مرد صبر و استقامت هستند نه مرد پسته و تخمه و آینده نیز متعلق به افراد صبور و مقاوم است.

در این مراسم که در جوار حسینیه سیدالشهدا شهید مردان برگزار شد امام جمعه میناب، معاون روایتگری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل امور روستایی استانداری هرمزگان، فرماندار سیریک، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان حضور داشتند و از خانواده شاهد شهرستان سیریک تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود دهستان شهید مردان 11 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/88004/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول