اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

سند راهبردی آب چهارمحال و بختیاری تصویب شد

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از تصویب سند راهبردی آب در این استان خبر داد.

سند راهبردی آب چهارمحال و بختیاری تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی پیش ازظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این استان اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی این استان اظهارنظر کردن‌ها و برداشت‌های مختلف از طرح‌های آب‎رسانی است.

وی افزود: در سال گذشته مقرر شد سندی بر اساس نیازهای آبی و میزان برداشت آب این استان طراحی شود تا تمام دستگاه‌ها بر اساس یک سند واحد درباره آب تصمیم‌گیری کنند.

عنابستانی به تصویر کشیدن چشم‌انداز آینده آبی این استان را از اهداف تدوین این سند برشمرد و گفت: طراحی سند راهبردی آب استان یک اتفاق مثبت برای این استان محسوب می‎شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برخی از مسئولان کشوری نیز هنوز از وضعیت موجود آب این استان مطلع نیستند، چراکه شرایط آب این استان تاکنون به درستی تبیین نشده است.

وی با بیان اینکه این سند راهبردی باید هرساله به روز شود، خاطرنشان کرد: درحقیقت تصویب این سند هدیه‌ای عیدانه برای مردم استان به شمار می‎رود.

عنابستانی از انتشار این سند راهبردی از سوی دانشگاه شهرکرد خبر داد و گفت: با چاپ و انتشار این سند، مبنای عملکرد تمامی ادارات این سند خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تصویب سه طرح در شورای برنامه‌ریزی این استان، افزود: سند آب استان با 20 رأی موافق و یک رأی مخالف امروز در شورای برنامه‌ریزی تصویب شد.

وی ادامه داد: همچنین احداث طرح پالایشگاه شهرکرد در شوراب کبیر واقع در شهرستان سامان و اجرای طرح آموزش مهارت‌های زندگی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش به تصویب رسید.

عنابستانی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 9 جلسه شورای برنامه‌ریزی در این استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این شورا تاکنون اقدامات و مصوبات مطلوبی انجام شده که توسعه سند اشتغال و سند توسعه پنجم استان از جمله مهمترین این مصوبات بوده است.

انتهای پیام/68006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول