اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد

بودجه پیشنهادی سال ۹۲ انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد به تصویب نرسید

خبرگزاری فارس: بودجه پیشنهادی سال ۹۲ انجمن در هفتمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد به تصویب نرسید.

بودجه پیشنهادی سال ۹۲ انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد به تصویب نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز هفتمین و آخرین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد در سال 91 در دفتر فرماندار مشهد برگزار شد.

در هفتمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد با حضور اعضای انجمن و فرماندار مشهد، رئیس اداره کتابخانه‌های مشهد به ارائه گزارشی از عملکرد سالانه این انجمن در سال جاری پرداخت و در نهایت بودجه پیشنهادی سال 92 انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد را قرائت کرد.

بودجه پیشنهادی سال 92 کتابخانه‌های عمومی مشهد از حیث تعیین بودجه‌های پیش‌بینی شده در سال 92 با مخالفت اکثریت اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد روبه‌رو شد.

درآمدهای بودجه پیشنهادی سال 92 در چهار بخش و در مجموع یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده که از این رقم 800 میلیون تومان از محل نیم درصد درآمد شهرداری است.

همچنین در این درآمد پیش‌بینی شده است بابت حق عضویت و جریمه دیرکرد در کتابخانه‌ها 150 میلیون تومان در نظر گرفته شود.

در درآمد پیش‌بینی شده سال 92، مبلغ 20 میلیون تومان از محل فعالیت‌های جانبی کتابخانه و 30 میلیون تومان از محل اعتبار تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای پیش‌بینی شده است.

گفتنی است؛ هزینه‌های پیش‌بینی شده سال 92 انجمن کتابخانه‌های مشهد نیز یک میلیارد تومان بوده که از این رقم 61 میلیون تومان به امور فرهنگی اختصاص داده شده بود.

همچنین مبلغ 584 میلیون تومان بابت امور کتابخانه‌ها، 35 میلیون و 226 هزار تومان برای فناوری اطلاعات، 117 میلیون تومان بابت حراست در نظر گرفته شده بود.

بودجه پیش‌بینی شده سال 92 انجمن کتابخانه‌های مشهد به تصویب نرسید و برای بررسی و تجدیدنظر در مفاد آن به جلسه‌ای دیگر موکول شد.

انتهای پیام/70023/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول