اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تخته گاز قزوین برای عبور از خط پایان

قزوین فاتح رقابت‌های قهرمانی اتومبیلرانی آفرود شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های قهرمانی اتومبیلرانی آفرود استان قزوین پس از کش و قوس فراوان بالاخره برگزار شد که اتومبیلرانان قزوینی در این رقابت‌ها سنگ تمام گذاشته و قهرمان شدند.

قزوین فاتح رقابت‌های قهرمانی اتومبیلرانی آفرود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در سومین دوره این رقابت‌ها که با حضور 38 شرکت‌کننده از استان‌‌های قزوین، همدان و تهران در پارک باراجین قزوین به پایان رسید، فرشاد ابراهیمی اتومبیلران قزوینی موفق شد در سه کلاس‌ چهار، شش و هشت سیلندر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در این مسابقات فرشاد ابراهیمی در کلاس چهار سیلندر موفق شد با زمان دو دقیقه و 58 ثانیه و 10 صدم ثانیه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در این کلاس قاسم وکیلی نیز با زمان سه دقیقه و 11 ثانیه و 75 صدم ثانیه موفق شد عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و سید محمدرضا بابایی با کسب زمان سه دقیقه و 30 ثانیه و 53 صدم ثانیه بر سکوی سومی ایستاد.

اما در کلاس شش سیلندر این رقابت‌ها فرشاد ابراهیمی با زمان دو دقیقه و 52 ثانیه و 59 صدم ثانیه عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، قاسم وکیلی با زمان سه دقیقه و سه ثانیه و 81 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و سعید مرادیان نیز با کسب زمان سه دقیقه و 14 ثانیه و 28 صدم ثانیه صاحب عنوان سومی این دوره از مسابقات شد.

فرشاد ابراهیمی که در این رقابت‌ها درخشش قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشت عنوان قهرمانی کلاس هشت سیلندر را هم از آن خود کرد، به طوری که وی موفق شد در این کلاس حدنصاب دو دقیقه و 51 ثانیه و 13 صدم ثانیه را از خود بر جای بگذارد.

در این کلاس قاسم وکیلی نیز با زمان سه دقیقه و 17 ثانیه و 13 صدم ثانیه عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد و سید محمدرضا حاجی سید جوادی نیز با زمان سه دقیقه و 19 ثانیه و 78 صدم ثانیه صاحب عنوان سومی شد.

اما نکته قابل توجه این دوره از رقابت‌ها کنار رفتن علی خضری قهرمان قزوینی مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی کشور ترکیه از دور این مسابقات بود.

خضری در این رقابت‌ها به علت نقص فنی اتومبیل خود از ادامه این مسابقات بازماند تا تیم اتومبیلرانی قزوین، یکی از شانس‌های مسلم کسب عنوان قهرمانی خود را از دست بدهد.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول