اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس مناطق 8 و 12 سمای دانشگاه آزاد

معاون جدید سمای رودهن معرفی شد

خبرگزاری فارس: معاون جدید سمای رودهن با حضور رئیس مناطق 8 و 12 سمای دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

معاون جدید سمای رودهن معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، در مراسمی از خدمات «نجمه وکیلی» معاون سابق سمای رودهن تقدیر و «ابراهیم ذوالقرنین» که سوابق مفیدی در گذشته در حوزه معاون سما داشته است، به عنوان معاون جدید این مرکز معرفی شد.

رئیس مناطق 8 و 12 سمای دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: نباید فقط به دنبال تربیت قاری بود، سما باید انسان تربیت کند.

محمد تقی‏پور افزود: آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره اهل بیت(ع) و متمرکز کردن مسائل آموزش قرآن در مدارس و آموزشکده‏ها، تربیت صحیح دانش‏آموزان و دانشجویان باید در تدریس منظور شود.

وی عنوان داشت: سه محور تحول در آموزش و کلاس‏های ضمن خدمت در مباحث فرهنگی باید اجرا شود که شامل تمرکز روی قرآن و اهل بیت(ع)، فرهنگ‏سازی سلام کردن، فضائل اخلاقی استخراج از آیات قرآن کریم به عنوان از بهترین اهداف معلمان و استادان است.

رئیس مناطق 8 و 12 سمای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ‌در مناسبت‏های فرهنگی، تمسک به قرآن، توسل به اهل بیت(ع) و دور نشدن از سنت‏های ارزشمند خود، استفاده از سیره اهل بیت(ع)، تقویت بحث قرآن در مدارس و آموزشکده‏ها، توسعه همه‌جانبه برای آموزش قرآن را باید به کار گرفت تا دانش‏آموزان دوره ابتدایی بتوانند قرآن را صحیح بخوانند.

انتهای پیام/2568‌/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول