اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد

هزینه اسکان زائران فرهنگی در فارس نیم‌بها شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش فارس از کاهش 50 درصدی هزینه اقامت در ستادهای اسکان آموزش وپرورش فارس خبر داد.

هزینه اسکان زائران فرهنگی در فارس نیم‌بها شد

به گزارش فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدحسین روزیطلب با اشاره به آماده‌سازی 18 هزار کلاس درس برای مسافران نوروزی در استان فارس اظهار داشت: این تعداد نسبت به سال گذشته رشد 11درصدی داشته است.

روزیطلب همچنین از به کارگیری بیش از 5 هزار و 500 فرهنگی در آموزش و پرورش فارس به عنوان عوامل اجرایی ستاد‌های اسکان خبر داد و افزود: فعالیت‌های اسکان از 28 اسفند ماه جاری در فارس آغاز می‌شود.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فرهنگیان فارس ابراز داشت: بیش از 65 سالن ورزشی متعلق به آموزش و پرورش فارس آماده شده تا در مواقع لزوم برای نصب چادر در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان، خوابگاه‌های دانش‌آموزی و همچنین باشگاه‌های فرهنگیان و خانه‌های معلم سراسر استان فارس نیز برای اسکان زائران در عید نوروز آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان داشت: در محل‌های اسکان فرهنگیان روحانیونی حضور می‌یابند تا ضمن اقامه نماز جماعت به ارائه مشاوره‌های فرهنگی و مذهبی بپردازند.

روزیطلب با اشاره به راه‌اندازی 65 پایگاه برای پذیرش و راهنمایی زائران فرهنگی اضافه کرد: یک پایگاه ویژه پذیرش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پیش‌بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: غرفه‌هایی در ستاد‌ها و پایگاه‌های پذیرش مهمانان نوروزی راه‌اندازی شده و  در این غرفه‌ها محصولات فرهنگی، مذهبی، سنتی و سوغاتی‌های فارس ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: امسال برای رفاه حال فرهنگیان حدود 40 درصد از ظرفیت اسکان مهمانان نوروزی بر روی سامانه اینترنتی قرار گرفته بود که این ظرفیت تنها پس از دو روز از اعلام آن تکمیل شد .

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان از بیمه تمام فرهنگیان ستادهای اسکان آموزش و پرورش فارس خبر داد.

به گزارش فارس، آموزش و پرورش فارس سال گذشته در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در کشور رتبه نخست را کسب کرد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول