اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

اجرای طرح هدایت مسافران نوروزی در کاشان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هلال احمر شهرستان کاشان از اجرای طرح هدایت مسافران نوروزی از 27 اسفندماه جاری در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح هدایت مسافران نوروزی در کاشان آغاز می‌شود

سید منصور میرابوطالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اجرای طرح هدایت مسافران نوروزی در شهرستان کاشان با برگزاری مراسم افتتاحیه این طرح از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 27 اسفندماه در باغ تاریخی فین کاشان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح هدایت مسافران نوروزی در کاشان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و چاپ و توزیع کتابچه‌های فرهنگی همراه است، ادامه داد: از پنجم فروردین ماه نیز ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز در برنامه‌های طرح هدایت مسافران نوروزی در کاشان تدارک دیده شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان، ارائه خدمات امدادی و فرهنگی به مسافران نوروزی را از مهمترین اهداف اجرای طرح هدایت مسافران نوروزی در شهرستان کاشان برشمرد.

میرابوطالبی در ادامه با اشاره به سیزدهمین سال برگزاری طرح هدایت مسافران نوروزی در کشور عنوان کرد: طرح هدایت مسافران نوروزی در شهرستان کاشان در سه پایگاه برگزار می‌شود که از این تعداد دو پایگاه شبانه‌روزی و یک پایگاه به صورت 12 ساعته فعال است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان اجرای طرح هدایت مسافران نوروزی در شهرستان کاشان را با همکاری و تعامل دیگر نهادها و ارگان‌های شهرستان اعلام کرد و افزود: در این طرح فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، مدیریت بحران شهرستان، شهرداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان همکاری دارند.

وی گفت: اجرای طرح هدایت مسافران نوروزی در شهرستان کاشان با برگزاری مراسم افتتاحیه در باغ تاریخی فین کاشان آغاز شده و تا 17 فروردین سال 92 ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/2406/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول