اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان عنوان کرد

حضور 400 ‌داوطلب هلال‌احمر‌ در طرح‌های نوروزی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در مجموع 400 نفر از داوطلبان جوان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ‌در طرح امداد و نجات و ‌راهنمای گردشگران نوروزی‌ به مسافران‌ خدمات ارائه می‌دهند.

حضور 400 ‌داوطلب هلال‌احمر‌ در طرح‌های نوروزی کرمان

به گزارش ‌خبرگزاری فارس از کرمان،‌ کاووس محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر هر سال برای آسایش و آرامش مسافران اقدام به ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف می‌کند.

وی افزود: سال جاری سعی شده در بخش امداد و نجات پایگاه‌های امدادی‌ از نیروهای آموزش دیده و آماده استفاده شود که نشان از ارتقای سطح آمادگی نیروهای امدادی در استان کرمان دارد.

محمودی ابراز داشت: ‌40 پایگاه ثابت، سیار و موقت این جمعیت از 25 اسفند ماه جاری تا 25 فروردین سال آینده در محورهای مختلف استان کرمان ‌به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نخستین بار در چهار محور استان کرمان از امداد موتوری استفاده می‌شود، گفت: این موتورها قابلیت انتقال مصدومان را دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عنوان کرد: ‌در ایام نوروز امداد هوایی در اختیار جمعیت هلال‌احمر است و از آمبولانس‌های امدادی درخواست شده تا شب‌ها نیز در مسیرهای پرتردد گشت‌زنی داشته باشند.

محمودی تصریح کرد: سازمان هلال‌احمر استان کرمان در حوزه گردشگری در ایام نوروز حدود 35 پایگاه اطلاع‌رسانی در سطح استان کرمان دارد که پنج پایگاه آن به صورت کمپ در ورودی‌ها‌ مستقر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ‌سال جاری با هماهنگی‌های صورت گرفته با میراث فرهنگی مقرر شد، هیچ چادر اطلاع‌رسانی به غیر از چادرهای هلال‌احمر برپا نشود، افزود:‌ همانند سال‌های گذشته چادرهای نماز برپا و در کمپ‌های ورودی استان موسیقی محلی و مسابقه نقاشی برای کودکان برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بیان داشت: ندای 147 جمعیت هلال‌احمر به صورت شبانه‌روزی در اختیار گردشگران است تا انتقادات و پیشنهادهای آنها را دریافت کند و به محض ورود یک پیامک خوش آمد به مسافران ارسال می‌شود.

محمودی افزود: طرح راهنمای امداد و نجات از 25 اسفند ماه جاری و طرح راهنمای گردشگری از 28 اسفندماه جاری در استان کرمان آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: حدود 6 میلیارد ریال در پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر جمع‌آوری شده که این میزان در قالب 3 هزار سبد غذایی بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

محمودی گفت: در مجموع 400 نفر از داوطلبان جوان جمعیت‌هلال احمر به صورت پاره وقت و نیمه وقت در طرح امداد و نجات و طرح راهنمای گردشگران نوروزی‌ به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/80018/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول