اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه:

هلال احمر در 4 محور سوادکوه مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه از حضور هلال‌احمر در چهار نقطه مواصلاتی سوادکوه برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در این محور خبر داد.

هلال احمر در 4 محور سوادکوه مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، جهانگیر آذری ظهر امروز در جلسه امداد جاده‌ای سوادکوه با اشاره به آماده باش نیروهای امدادی در چهار نقطه شهرستان سوادکوه، گفت: امدادگران هلال‌احمر در چهار نقطه گدوک، دوگل، ارفعده و جوارم برای خدمت‌رسانی به مسافران جاده محور سوادکوه مستقر می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه از حضور روزانه 18 نفر با چهار دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودرو نجات در محور سوادکوه خبر داد و افزود: دستگاه خودرو نجات برای رها سازی در تصادفات مورد استفاده قرار می‌گیرد و گروه امدادی با تجهیزات و امکانات خود از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه در محور سوادکوه مستقر می‌شوند.

وی به حضور سه گروه راهنمایان نوروزی برای راهنمایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در محور سوادکوه خبر داد و یادآور شد: گروه های راهنمایان مسافران نوروزی در شهر پل سفید جنب پمپ بنزین، جنب میدان زیراب و جنب مدرسه امام رضا(ع) شیرگاه مستقر می شوند و انتظار همکاری شهرداران سوادکوه مانند سالهای قبل را داریم.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه از امداد رسانی به در راه ماندگان برف و کولاک و بوران اواخر هفته گذشته در سوادکوه خبر داد و افزود: امدادگران هلال‌احمر شهرستان سوادکوه با استفاده از دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی نجات به گشت‌زنی مداوم و امداد رسانی به هموطنان ما پرداختند.

رئیس هلال‌احمر شهرستان سوادکوه به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در امدادرسانی به هموطنان در برف و کولاک و بوران اواخر هفته گذشته سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: 110 مورد کمک برای بستن زنجیر چرخ، اسکان موقت 50 نفر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای، تغذیه اضطراری و بسته جیره خشک غذایی برای حدود 100 نفر و گشت‌زنی مداوم و همکاری با عوامل راه و ترابری و پلیس راه از مهم‌ترین اقدامات هلال‌احمر در هفته گذشته بوده است.

آذری از کسب رتبه استانی برتر سوادکوه در بخش امداد و نجات و رتبه دوم استانی در راهنمایان نوروزی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

انتهای/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول