اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

ملت ایران سال نو را با همدلی آغاز کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدشت‌ گفت: ملت ایران اسلامی سال جدید را با اتحاد و همدلی آغاز کنند زیرا در این سال به تصمیم‌سازی مبادرت می‌کنند.

ملت ایران سال نو را با همدلی آغاز کنند

حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ملت ایران اسلامی باید برای آغاز کردن سال توام با اتحاد و همدلی تلاش کنند زیرا 1392 از ابعاد مختلف مهم و سرنوشت‌‌ساز برخوردار است.

وی با اشاره به برپایی انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سال آینده افزود: ملت انقلابی و متعهد کشورمان در سال آینده به انتخابات‌های مهم و تاثیرگذاری دست می‌زنند فقط زمانی می‌توانند درست‌ترین تصمیم را اتخاذ کنند که فضای آرامی در جامعه حاکم شود.

وی افزود: در سایه مشاوره و همفکری می‌توان برای کشور درست‌ترین و مناسب‌ترین تصمیم‌ها را گرفت بنابراین برای اینکه امکان همفکری و همراهی آحاد ملت با یکدیگر فراهم شود لازم است فضایی آکنده از صمیمیت، اتحاد و همدلی در جامعه برقرار شود.

دوزدوزانی بر لزوم عنایت خاص به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری در برهه‌ای حساس و سرنوشت‌ساز همواره در کنار ملت ایران قرار داشته و به راهنمایی و هدایت آنها اهتمام کرده‌اند لیکن لازم است رهنمودهای ایشان را همواره مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سال‌روز میلاد حضرت زینب (س) قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: حضرت زینب (س) یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های نه‌تنها جهان اسلام بلکه جامعه بشری قلمداد می‌شوند زیرا ایشان با سخنرانی‌های طوفانی خود در عالم‌گیر شدن نهضت حسینی نقش شایانی ایفا کرده‌اند.

وی اظهار داشت: اقدامات حضرت زینب (س) در زنده ماندن و جهانی شدن وقایع کربلای حسینی بر هیچ انسان منصف و آگاهی پوشیده نیست لیکن تا آنجا که در بضاعت‌مان قرار دارد باید در راستای نزدیک کردن شخصیت خودمان به این بانوی فرهیخته گام برداریم.

انتهای پیام/610002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول