اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان خبر داد

پذیرایی 118 واحد آموزشی از مسافران نوروزی کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان ‌از آماده بودن 118 واحد آموزشی در این شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

پذیرایی 118 واحد آموزشی از مسافران نوروزی کاشان

حسین حنطه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برای رفاه مسافران نوروزی در شهرستان کاشان آموزش و پرورش اقدام به تجهیز یک‌هزار کلاس به امکانات رفاهی و تفریحی در قالب 118 مدرسه در این شهرستان کرده است.

وی افزود: برای تجهیز این مدارس و پذیرایی از مسافران نوروزی یک‌هزار و 500 تخته فرش، 3 هزار تخته پتو،  اجاق گاز، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، امکانات ورزشی، تلفن، دفتر پیشنهادات و انتقادات و سایر موارد تهیه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان یادآور شد: برای برگزاری مراسم تحویل سال مسافران نوروزی در تمامی مدارس این شهرستان تمامی امکانات لازم از جمله سفره هفت‌سین آماده شده است.

به گفته وی بیش از یکصد کلاس درس نیز به امکاناتی نظیر یخچال و تلویزیون مجهز شده‌اند تا شرایط را برای گذراندن تعطیلاتی بهتر برای مسافران نوروزی این شهرستان مهیا کنند.

حنطه‌ای با اشاره به اینکه ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش کاشان از ابتدای اسفندماه جاری فعالیت‌ خود را آغاز کرده است بیان داشت: این ستاد برای پذیرایی و اسکان بیش از یکصد هزار نفر مسافر نوروزی در مدارس شهرستان کاشان پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است.

وی زمان آغاز پذیرش مسافران نوروزی کاشان توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش این شهرستان را از روز دوشنبه 28 اسفندماه جاری اعلام کرد و افزود: ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی شهرستان کاشان در بلوار باهنر امر پذیرش، راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی را برعهده دارد.

وی  با تأکید بر اینکه ستاد پذیرایی و اسکان آموزش و پرورش در بلوار دانش شهرستان کاشان به صورت شبانه‌روز و سه شیفت آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است تصریح کرد: مسافران نوروزی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با ستاد اسکان مسافرین نوروزی آموزش و پرورش کاشان با شماره‌های 5426050 و 5426060 تماس حاصل کنند. 

حنطه‌ای همچنین از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی رستوران فرهنگیان کاشان به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: رستوران فرهنگیان کاشان روزانه 3 هزار پرس غذا با 60 درصد قیمت غذای رستوران‌های سطح شهرستان به مسافران نوروزی عرضه می‌کند.

وی تعداد مسافران اسکان داده شده توسط آموزش و پرورش کاشان در نوروز سال جاری را 85 هزار نفر اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود با افزایش تعطیلات نوروز، بیش از یکصد هزار نفر مسافر توسط آموزش و پرورش کاشان پذیرایی و اسکان داده شوند.

انتهای پیام/2406/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول