اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 92

بیش از 100 عکس نوروزی در پل گالری‌های مشهد اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: در ایام نوروز 92 بیش از 100 قطعه عکس با موضوعات متناسب و در سبک‌های هنری مختلف در پل گالری‌های سطح شهر مقدس مشهد به نمایش گذاشته می‌شود.

بیش از 100 عکس نوروزی در پل گالری‌های مشهد اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امسال برای اکران آثار هنری در پل گالری‌های شهر فراخوانی منتشر شد که هنرمندان بر اساس آن طرح‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند.

در این راستا بیش از 165 نفر از هنرمندان در این فراخوان شرکت کردند که در مجموع بالغ بر هزار و 500 قطعه عکس هنری به دبیرخانه ارسال شد.

بعد از بررسی آثار رسیده از این بین 10 نفر برگزیده شدند تا 109 اثر خود را در پل گالری‌های شهر به عنوان یکی از فضاهای مناسب شهری برای نمایش در معرض دید عموم قرار دهند.

آثار هنری پل گالری‌های بهاری مشهد با در نظر گرفتن موضوعاتی همچون علی‌ابن موسی‌الرضا (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین یادی از یادمان‌های بهاری سال‌های گذشته مشهد انتخاب شدند.

آثار هنری پل گالری‌های شهر در سبک‌های متنوع، تصویرسازی و همچنین گرافیک ارائه شده است.

اکران آثار هنری در پل گالری‌های مشهد مقدس همگام با دیگر فضاسازی‌های نوروزی شهر همچون نصب و جایگیری یادمان‌های بهاری، در روزهای پایانی سال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/70001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول