اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام فروش 4 میلیون بلیت سفر نوروزی

افندی‌زاده: 50 میلیون جابه‌جایی نوروزی با ناوگان عمومی پیش‌بینی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام پیش‌فروش 4 میلیون و 200 هزار بلیت سفر نوروزی گفت: با پیش‌بینی 50 میلیون جابه‌جایی نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در نوروز امسال ظرفیت‌های لازم ایجاد شده است.

افندی‌زاده: 50 میلیون جابه‌جایی نوروزی با ناوگان عمومی پیش‌بینی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شهریار افندی‌زاده ظهر امروز در آئین افتتاح چهار پروژه عمرانی مهر ماندگار در محور مواصلاتی هراز اظهار کرد: طرح نوروزی 92 همراه با سایر ارگان‌های کشور نظیر پلیس، هلال احمر و اورژانس از 24 اسفند‌ماه سال جاری کار خود را آغاز کرده و تا 16 فروردین‌ماه سال جدید ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته رزمایش مشترک نوروزی را همراه دستگاه‌های مرتبط با سفر داشتیم، افزود: همه ارگان‌ها تلاش خواهند کرد تا با فعالیت مستمر در نوروز 92 برای مسافران جاده‌های کشور سفری راحت و ایمن را رقم بزنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه امسال در بخش حمل و نقل عمومی تلاش داریم تا با ایجاد امکانات لازم مسافران بتوانند با خرید اینترنتی بلیت مشکلی در پایانه‌ها نداشته باشند، گفت: تا روز گذشته حدود 4 میلیون و 200 هزار بلیت در کشور پیش‌فروش شده است.

وی یادآور شد: این مقدار فروش بلیت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد هشت درصدی روبه‌رو بوده است.

افندی‌زاده با تاکید بر اینکه امسال 18 هزار و 200 اتوبوس برون‌شهری به همراه 33 هزار مینی‌بوس و 34 هزار سواری برای مسافرت‌های خارج از شهر در اختیار طرح نوروزی قرار دارند، تصریح کرد: با توجه به اینکه 90 درصد جابه‌جایی در کشورمان از طریق جاده‌ها صورت می‌گیرد پس حرکت در جاده و عبور از آن جزیی از سفر محسوب می‌شود.

وی با اعلام اینکه مردم می‌توانند اطلاعات مربوط به وضعیت راه‌ها را از طریق سایت www.iran141.ir دنبال کنند، گفت: از طریق تماس با تلفن گویای 141 نیز اطلاعات راه‌ها در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امسال نیز در بخش حمل و نقل عمومی فرم‌های نظرسنجی بین مسافران توزیع خواهد شد تا میزان رضایتمندی، ارائه خدمات و ایمنی سفر از سوی شرکت‌های حمل و نقلی سنجیده شود، گفت: همه ارگان‌ها در تلاش هستند تا در نوروز 92 علاوه بر رضایت‌مندی مردم سفرهایی با ضریب ایمنی بالا به همراه کاهش تصادفات را ایجاد کنند.

افندی‌زاده با تبریک پیشاپیش سال نو به همه هموطنان‌مان ابراز امیدواری کرد؛ با رعایت حق تقدم، جدی گرفتن هشدارهای پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و راهداران توسط رانندگان کمترین سوانح جاده‌ای، تلفات و تصادفات رانندگی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/86012/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول