اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

خدمات‌رسانی به 250 هزار نفر در نمایشگاه بهاره دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از خدمات‌رسانی به 250 هزار نفر در نمایشگاه بهاره این شهر خبر داد.

خدمات‌رسانی به 250 هزار نفر در نمایشگاه بهاره دشتستان

ابوالقاسم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: جلب رضایت مردمی یکی از مهم‌ترین وظایفی است که تمامی مسئولان عهده‌دار هستند و باید از تمامی ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند به این منظور استفاده کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطر نشان کرد: تامین معیشت مردم یکی از اساسی‌ترین اهدافی است که این نهاد برای رسیدن به آن کوشیده است و در این راستا دستاوردهای ارزشمندی را در دشتستان شاهد بوده‌ایم.

محمدزاده بیان داشت: افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به‌منظور ارائه کالاهای ضروری مورد نیاز مردم از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در ماه جاری توسط اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه 85 غرفه کالاهای ضروری مورد نیاز مردم از جمله مرغ، برنج، گوشت قرمز، میوه، روغن، شکر و ... از کالاهایی است که در این نمایشگاه به مسافران نوروزی عرضه می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: در این نمایشگاه علاوه بر کالاهای دولتی و تعادلی، اصناف و تولیدی‌های شهرستان و استان و ... کالاهای مورد نیاز را با قیمت مناسب در اختیار شهروندان دشتستانی قرار می‌دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان عنوان کرد: کالاهای موجود در این نمایشگاه با تخفیف 5 تا 15 درصد در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

محمدزاده ابراز داشت: مهلت فعالیت این نمایشگاه از 15 تا 25 اسفندماه بوده که به دلیل استقبال گسترده مردمی این نمایشگاه تا 30 اسفندماه تمدید شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از خدمات‌رسانی به 250 هزار نفر در نمایشگاه بهاره دشتستان خبر داد و گفت: از ابتدای راه‌اندازی نمایشگاه فروش بهاره در دشتستان تاکنون بیش از 250 هزار نفر از شهرستان دشتستان سایر شهرستان‌ها و استان‌های مجاور از نمایشگاه بازدید کرده و نسبت به خرید از این نمایشگاه اقدام کرده‌اند.

وی افزود: نظارت بر بازارهای دشتستان در ایام پایانی سال به‌صورت جدی در دستور کار اداره صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و به‌ این منظور شاهد شروع گشت‌های نظارتی مشترک با اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان بوده‌ایم.

محمدزاده گفت: دشتستان یکی از مهم‌ترین قطب‌های تولید خرمای کشور است و حمایت از تولید کنندگان خرما یکی از مسائل حائز اهمیتی است که این اداره به آن توجه دارد.

انتهای پیام/2452/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول