اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید همدان تأکید کرد

مقابله با فرهنگ ایثار در دستور کار استکبار جهانی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: استکبار جهانی با برنامه‌ها و دسیسه‌های مختلف در پی مقابله با فرهنگ ایثار و شهادت است.

مقابله با فرهنگ ایثار در دستور کار استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد رستمی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهید ستار ابراهیمی در همدان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بنیاد شهید در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت انعکاس فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا است.

وی ادامه داد: ارائه کتاب و نرم‌افزار و برنامه‌هایی از این دست مختص شهید ابراهیمی نیست بلکه برنامه‌ای را تدوین کردیم تا در چند سال آینده برنامه‌های مختلفی را از شهدا در جامعه داشته باشیم تا این بزرگواران را به بهترین شکل معرفی کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با تأکید بر هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: ما قصد نداریم در جامعه از شهدا اسطوره بسازیم که همه گمان کنند شهید قابل دسترس نیست بلکه هدف ما الگوسازی و اسوه‌سازی در جامعه است.

وی با اشاره به این‌که استکبار جهانی به دنبال تخریب فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر استکبار جهانی با فرهنگ ایثار و شهادت مبارزه می‌کند و سعی در تخریب هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

رستمی ادامه داد: در دانشگاه‌های آمریکا و اسرائیل برنامه‌های پژوهشی مختلفی را برای تخریب فرهنگ ایثار و شهادت به دانشجویان خود ارائه می‌دهند تا مبارزه را در وجود دانشجویانش نهادینه کنند.

وی با تأکید بر لزوم مقابله با دسیسه‌های دشمن و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت افزود: وظیفه سنگینی را در جامعه به دوش داریم و باید این امانت و مسئولیت را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در پایان با اشاره به این‌که فرهنگ ایثار و شهادت در اسلام و قرآن خلاصه می‌شود، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت همان فرهنگ اسلام است که باید ترویج دهیم.

انتهای پیام/89007/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول