اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جبهه ضد استکبار هستند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جبهه ضد استکبار هستند.

فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جبهه ضد استکبار هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، سیدعلی‌اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در نوزدهمین نشست ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی منصوره کنده اظهار داشت: استعداد و سرمایه انسانی و ایرانی حربه محکمی در برابر هجمه توطئه‌های استکبار جهانی در سال تولید ملی است.

 وی افزود: به همت و پشتکار کارگران و کارآفرینان عرصه تولید و اقتصاد توانستیم حماسه  22 بهمن را در سالی که با تحریم اقتصادی شدید روبرو بودیم باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم.

  استاندار مازندران ادامه داد: فعالان اقتصادی نمادی از ابتکار و خلاقیت برای توسعه کشور هستند که باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

 طاهایی حضور مدیران بانک‌های مختلف را در ستاد تسهیل امور ضروری و کارساز برشمرد و افزود: مدیران بانک‌ها ذهن‌های فعال اقتصادی هستند که با حضور در این جلسات واحدهای تولیدی فعال را رصد کرده و مورد حمایت قرار می‌دهند.

 وی تصریح کرد: آغاز سال 92 که با شهادت حضرت زهرا(س) آغاز می‌شود سال پیوند با اهل بیت بوده و امسال بیش از سال‌های دیگر از برکات ائمه بهره‌مند می‌شویم.

 استاندار مازندران اذعان داشت: امروزه قطب‌های پیشرفته جهان دچار مشکلات عدیده‌ای هستند اما با وجودی که استکبار برای ما مشکل ایجاد می‌کند اما نظام ما به برکت نورانیت ائمه اطهار هر روز شاهد دستاوردهای جدیدی در عرصه‌های مختلف هستیم..

وی تحریم را زمینه خودباوری و رشد جامعه دانست و افزود: مشکلاتی که دشمن قبل از جنگ، در دوران جنگ و امروزه در تحریم‌های اقتصادی و شبیخون فرهنگی ایجاد کرده گرچه برای ما مشکل‌ساز شده اما زمینه رشد و خودباوری را در کشور فراهم کرده است و این نشأت گرفته از هوشیاری و استقامت همه آحاد مردم است.

 طاهایی بیان داشت: اگر چه دولت دچار بعضی از اشتباهات است اما مسئولان دولت فرزندان و سرمایه‌های همین نظام هستند که ممکن است گاهی دچار اشتباه شوند اما قصد انجام اشتباهات و ایجاد مشکلات برای مردم ندارند.

 وی اذعان داشت: اگر ما به بخش تولید توجه داشته باشیم مسئله اشتغال و مسئله تحریم نیز حل و دشمن مایوس خواهد شد و زمانی که دشمن مایوس شود میدان را ترک خواهد کرد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: منشا و برنامه‌ریزان اصلی این تحریم‌ها صهیونیست‌ها هستند که همیشه برای دین‌ستیزی اقدام می‌کنند اما به کوری دشمن آنها امروزه شاهد توسعه مسجدسازی در جهان حتی در دل کشورهای مستکبر هستیم و این نشان از جهانی شدن انقلاب اسلامی است.

 استاندار مازندران با گرامیداشت سالروز درگذشت خیر بزرگ بابلی مرحوم نوشیروانی افزود: در مازندران 26 هزار حامی یتیم وجود دارد که 6 هزارنفرشان، زیر پوشش کمیته امداد هستند و بسیاری از این حامیان حاضر نیستند نامی از آنها برده شود.

 انتهای پیام/86009/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول