اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ساماندهی میادین و مشاغل شیراز خبر داد

راه‌اندازی سایت نمایشگاهی آبزیان در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز گفت: راه‌اندازی سایت آبزیان در شیراز را در سال آینده پیگیری می‌کنیم.

راه‌اندازی سایت نمایشگاهی آبزیان در شیراز

بهنام جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار کرد: راه‌اندازی سایت نمایشگاهی آبزیان در شیراز زمان‌بر است و احداث این سایت در زمینی به مساحت پنج هکتار و در 150 غرفه مقدمات بسیاری را نیاز دارد.

وی افزود: بنا داریم در کنار این سایت رستوران و آکواریوم‌های بزرگ نیز احداث و راه‌اندازی شود که تمام این موارد را در سال آتی پیگیری می‌کنیم.

جعفری همچنین در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس، استقرار وانت‌بارهای عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در نوروز را با مجوز قانونی و در مکان‌هایی مشخص ذکر کرد و افزود: این وانت‌بارها با فروشندگان سیار غیرمجاز تفاوت دارند و در مکان‌های مجاز و با رعایت موارد مرتبط آلودگی صوتی کار می‌کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که فروشندگان سیار با خودرو در کنار تندرو و کندرو اقدام به فروش کالا کنند هم به کسب و کار فروشندگان مجاز که مالیات و عوارض می‌پردازند لطمه می‌زنند و هم بنابر قوانین ترافیکی با آنها برخورد می‌شود.

جعفری تصریح کرد: شهرداری وظیفه جریمه کردن این خودروها را ندارد و ما نمی‌توانیم به جای پلیس راهور کار کنیم.

*راه‌اندازی 20 بازارچه نوروزی در شیراز

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز تصریح کرد: 20 بازارچه ارزاق عمومی و کالاهای ضروری در نوروز به مردم شیراز خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: گشت‌های نوروزی این سازمان بر قیمت و کیفیت اقلام و تکریم مشتریان نظارت جدی می‌کنند.

جعفری اضافه کرد: نوروز امسال شش بازارچه موقت نیز دایر می‌شود و از کشاورزان دعوت کرده‌ایم محصولات باغی و صیفی را بدون واسطه به دست شهروندان برسانند.

راه‌اندازی غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و سوغات شیراز در محل‌های اسکان و تردد مسافران نوروزی دیگر موردی بود که وی ذیل اقدامات سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.

*عرضه یخ بهداشتی در نوروز

جعفری افزود: نوروز امسال برای نخستین بار جایگاه‌هایی به عنوان کیوسک‌های عرضه یخ بهداشتی تولید شده با آب بهداشتی و معدنی دایر می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: محصولات در این بازارچه‌ها با نرخ 10 تا 15 درصد زیر نرخ بازار آزاد به دست شهروندان می‌رسد.

انتهای پیام/ 2448/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول