اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی:

تولد جریانات انحرافی جدید / امارات در تحقیقات مرگ فرزندم همکاری نمی‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جریانات انحرافی جدیدی در کشور در حال تولد و زایش است که باید مراقبت کرد تا این جریانات به کنترل در‌آمده و ضایعات آن کمتر باشد.

تولد جریانات انحرافی جدید / امارات در تحقیقات مرگ فرزندم همکاری نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل محسن رضایی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: جریان انحرافی اولین بار نیست که در کشور شکل گرفته و فعالیت می‌کند بلکه این جریان از ابتدای انقلاب به اشکال مختلف نمود پیدا کرده ولی در حال حاضر یک جریان انحرافی برجسته شده که همه نیز آن را می‌شناسند.

برجستگی دولت احمدی‌نژاد حضور در بین ملت است

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص نقاط ضعف و قوت دولت احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: مهمترین ضعف دولت احمدی‌نژاد اداره ضعیف حوزه اقتصادی کشور است که باید با تدبیر بیشتر آسیب‌های این ضعف برطرف شده و به حداقل برسد.

کاندیدای احتمالی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهمترین برجستگی دولت احمدی‌نژاد را نیز حضور این دولت در بین آحاد مردم و احترام به اقشار مختلف جامعه اعلام کرد و یادآور شد: این حضور سبب شده تا موجی از همراهی و همدلی مردم با دولت را شاهد باشیم.

اصلاح‌طلبان نباید حضور کم‌رنگی در انتخابات آینده داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضایی در ادامه سخنان خود در خصوص جبهه‌بندی و آرایش انتخابات سال 92 نیز گفت: رفتار انتخاباتی در سال آینده شبیه سال 84 خواهد بود اما با این تفاوت که مردم الگوی جدید انتخاباتی را در راستای رفع فشارها و تهدیدهای اقتصادی و تحریم‌ها انتخاب خواهند کرد.

وی عنوان کرد: باید منتظر ماند و دید آرایش انتخاباتی به چه صورت در‌می‌آید اما آنچه که مشخص است اینکه اصلاح‌طلبان باید به صورت جدی وارد انتخابات شوند و به مصلحت نیست که جریانات دوستدار نظام و انقلاب حضورشان در انتخابات آینده کم‌رنگ شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: بنده تنها یک دوره در انتخابات شرکت کرده‌ام و دلیل شکستم نیز فرصت اندک برای تبلیغات آن ایام انتخابات بود که حتی نتوانستم به استان‌های مختلف سفر کنم.

رضایی افزود: برخی عوامل و فضاسازی‌ها علیه بنده نیز در انتخابات سال 88 بی‌تاثیر نبوده چرا که عده‌ای دستاوردها و زحمات بنده و دوستانم را به نام خود مصادره کردند و با ایجاد فضای نظامی علیه بنده سعی کردند خدمات سیاسی بنده و تلاش‌هایم را در این عرصه نادیده بگیرند و به همین دلیل مصمم هستم در انتخابات پیش‌رو در صورت حضور قوی و جدی حاضر باشم.

دولت امارات در تحقیقات مرگ فرزندم همکاری نمی‌کند

وی در خصوص تحقیقات انجام شده در مورد مرگ فرزندش تصریح کرد: تحقیقات همچنان ادامه دارد ولی دولت امارات همکاری لازم را در این پرونده ندارد و اسناد و مدارک را تحویل نداده و به همین دلیل مشکوکیت در این پرونده افزایش یافته است.

در کابینه آینده از سه کار‌آفرین باید بهره برد

رضایی ادامه داد: مهمترین مسئله‌ای که در سال‌های آینده دولت باید به حل آن اقدام کند مشکلات اقتصادی و معیشتی است که قطعاً در این زمینه سعی خواهیم کرد در کنار حل مشکل، تحریم‌های اقتصادی نیز به حداقل رسیده و آثار آن تا حد ممکن از بین برود.

رضایی ابراز داشت: در هر انتخابات شرایط جامعه با دوره‌های گذشته متفاوت است و قطعاً انتخاب مردم نیز متناسب با مشکلات و شرایط جامعه خواهد بود و هر کس در انتخابات آینده با مردم در حل مشکلات اقتصادی و برطرف کردن معضلات تحریم رو راست باشد رای لازم را می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی تاکید کرد: در صورت حضور در انتخابات و خدمتگزاری به مردم از نیروهای متخصص استفاده خواهم کرد به طوری که در دولت آینده سه کار‌آفرین که در اشتغال و کار‌آفرینی مهارت داشته باشند به کار می‌گیرم تا دغدغه‌ها و مشکلات در این زمینه برطرف شود.

انتهای پیام/62001/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول