اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همت اداره کل اوقاف مازندران

خبرنگاران فعال در مسابقات سراسری قرآن تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران و با حضور خبرنگاران فعال عرصه قرآنی، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران برگزار شد.

خبرنگاران فعال در مسابقات سراسری قرآن تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بعدازظهر امروز در این مراسم در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: در طول برگزاری مسابقات قرآنی در مازندران 5 هزار خبر در رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری  و خبرنامه‌ها و مطبوعات مخابره شد.

وی افزود: در همین خصوص با برنامه‌ریزی انجام شده 80 خبرنگار در کل مراسم از افتتاحیه تا اختتامیه حضور داشتند که 25 خبرنگار حضور دائم در این دوره از مسابقات داشتند.

علیزاده با بیان اینکه مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران با استقبال خوب مردم و قرآن‌آموزان و مروجان قرآن همراه بوده است، خاطرنشان کرد: همه این موفقیت‌ها در سایه تلاش همه‌جانبه رسانه‌های مختلف گروهای اعم از مجازی، مکتوب و صدا و سیما بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ادامه داد: رسانه‌ها  قبل از برگزاری مسابقات قرآن در فضاسازی قرآنی و اطلاع‌رسانی برگزاری این دوره از مسابقات با تمام توان وارد شدند.

علیزاده بیان کرد: مخابره اخبار، اطلاع‌رسانی و پیگیری امور رسانه‌ها و تلاش همه دست‌اندرکاران در طول مدت برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران موجب شد که بعد از 27 سال انتظار این مسابقات در مازندران برگزار و با استقبال کم‌نظیر مردم مواجه شود.

وی گفت: در این مسابقات همه استان درگیر کار قرآنی، مسابقات و برگزاری محافل بوده است که باید قدردان همه مردم فهیم و ولایتمدار مازندران باشیم.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  دیدار مدیران کل سراسر کشور با رهبری اظهار کرد: رهبری در این دیدار با اشاره به موضوع‌های مختلف جامعه و تاکید بر گسترش فعالیت‌های مختلف فرهنگی و دینی بر حمایت از مطبوعات و رسانه‌ها تاکید داشتند.

علیزاده گفت: حمایت از رسانه‌ها در قالب وقف از تاکیدات رهبری بوده است و اینکه واقفان در حمایت مالی از رسانه‌ها نیز فعال حضور یابند.

وی افزود: امیدواریم رسانه‌ها نیز در ادامه راه همچون گذشته برای اعتلای اسلام تلاش وافر داشته و توجه به امر وقف را در جامعه ترویج کنند.

انتهای پیام/86002/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول