اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ارشاد اسلامی اصفهان:

برای افزایش جایگاه عملیاتی رسانه از پیشنهادهای خبرنگاران استقبال می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ارشاد اسلامی اصفهان گفت: از پیشنهادهای خبرنگاران برای افزایش جایگاه عملیاتی رسانه استقبال کنم و حاضریم امکانات اداره ارشاد اصفهان را برای طراحی الگوی مناسب مطبوعات در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

برای افزایش جایگاه عملیاتی رسانه از پیشنهادهای خبرنگاران استقبال می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد قطبی پیش از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: من نمی‌توانم معجزه کرده و تمام مشکلات را ضرب‌العجلی حل کنم اما من در حد توان خود قول می‌دهم کارهایی که جزو وظیفه‌ام است را انجام دهم.

وی با بیان اینکه فضای بزرگ مهندسی فرهنگی را برای اصفهان مدنظر داریم که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، تصریح کرد: برای ایجاد الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و عدالت، نیازمند ادبیات‌سازی هستیم به این معنا که کاری کنیم که دغدغه تفکر در جامعه موج بزند و پس از چند سال به یک مدل اجرایی خوب برسیم.

مدیرکل اداره ارشاد اسلامی اصفهان تاکید کرد: بدون راهبرد مناسب هر حرکتی ناقص و خارج از مسیر اصلی است بنابراین ابتدا باید سیاست حاکم بر فعالیت را مشخص و سپس آنها را اجرایی کنیم.

وی درباره میزان حمایت اداره فرهنگ ارشاد اصفهان از خبرنگاران گفت: اگر سیاست وزارت ارشاد این باشد که از خبرنگاران ملی حمایت کند میراث تأثیرگذاری ما بر این مسئله مشخص نیست اما تمام تلاشم را برای تعدیل این مسئله می‌کنم.

قطبی تصریح کرد: گاهی قانون اجازه برخی حمایت‌ها را به ما نمی‌دهد و لازم است برای تغییر قوانین گام برداریم که این مسئله تنها به من مربوط نمی‌شود.

وی ادامه داد: لازم است خبرنگاران با همفکری یکدیگر الگویی ارائه دهند که اگر این طرح عالمانه، دقیق باشد نمایندگان اصفهانی نیز از آن دفاع می‌کنند و به یقین تصویب می‌شود.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی اصفهان درباره جایگاه مطبوعات تاکید کرد: سند راهبردی عملیاتی مطبوعات و نشریات که تکمیل شود می‌تواند نقشه راه ما قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: حاضریم امکانات ارشاد را در اختیار خبرنگاران بگذاریم تا با هم‌اندیشی با یکدیگر راهکارهای عملیاتی ارائه کنند که این موارد می‌تواند برای ما راهگشا باشد.

قطبی تاکید کرد: من اعتقاد به خرد جمعی دارم و سعی می‌کنم در تمام حوزه‌ها از افراد آن حوزه کمک بگیرم و در این بخش نیز تلاش داریم تا مطبوعات در جایگاه حقیقی خود قرار بگیرند.

وی درباره تشکیل  اداره ارشاد شهرستان تصریح کرد: دو جلسه تخصصی در این زمینه داشته‌ایم و من کلیه مصوبات این موضوع را مطالعه کردم و در اولین فرصت آخرین جلسه را برای جمع‌بندی تشکیل می‌دهیم و در صورت به نتیجه رسیدن این اداره تشکیل می‌شود.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی اصفهان درباره سایت سمان تاکید کرد: اعتقاد دارم تمام اصحاب فرهنگ و هنر اصفهان و شهرستان‌ها در مناطق دورافتاده و دور دست قابلیت مطرح شدن در سطح کشور را دارند و تلاش می‌کنیم این سایت برای خبرنگاران اصفهانی فعال شود اما در این باره نمی‌توان سلیقه‌ای عمل کرد چرا که قوانین مربوط به این سایت مشخص است.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول