اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی خبر داد

راه‎اندازی رشته خبرنگاری ورزشی در مرکز علمی کاربردی خراسان‎رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی گفت: رسانه‎ها جزء جدا نشدنی ورزش محسوب می‎شوند و اصحاب رسانه با نقد منصفانه به رشد ورزش کمک می‎کنند.

راه‎اندازی رشته خبرنگاری ورزشی در مرکز علمی کاربردی خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، سیدعلی‌اکبر هاشمی جواهری ظهر امروز در جلسه پایان سال کارگروه خبرنگاران ورزشی استان، اظهار داشت: از ابتدای سال تلاش‎های زیادی برای ایجاد صنف ویژه خبرنگاران ورزشی با تشکیل کارگروه خبرنگاران داشته‎ایم.

وی با ابراز گلایه از پیگیری نشدن جلسات این کارگروه، افزود: تشکیل این کارگروه و برگزاری جلسات آن به طور منظم باید به عنوان یک دغدغه و مطالبه خبرنگاران مطرح باشد تا در پی این جلسات، منافع آنان نیز تامین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا سال آینده در مرکز علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، پذیرش دانشجوی خبرنگاری ورزشی داشته باشیم، گفت: خبرنگاران همیشه یاری‎گر ورزش استان بوده‌اند و امیدواریم با ارائه نظرات کارشناسانه آنان، این همکاری‎ها ادامه داشته باشد.

هاشمی‌جواهری تصریح کرد: موفقیت‎های خوبی در عرصه ورزش استان در سال 91 کسب شد که امید است با حمایت اصحاب رسانه و همه مسئولان ادامه یابد.

محمدرضا خوش‌باطن، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این جلسه با تشکر از همکاری صمیمانه رسانه‎ها با ورزش استان، بیان کرد: یکی از کاستی‎های سال جاری در زمینه تعامل با خبرنگاران، نبود کارت خبرنگاری برای تسهیل حضور آنان در سالن‎های ورزشی بود که از ابتدای سال جدید نسبت به صدور آن اقدام می‎شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای برخی از خبرنگاران در سالن مهران در حین مسابقات والیبال ایجاد شده بود، عنوان کرد: سال آینده در سالن مهران جایگاه ویژه‎ای برای خبرنگاران در نظر گرفته می‎شود.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول