اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود:

وارد آوردن فشار اقتصادی بر کشور، هدف دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: هدف دشمن، وارد آوردن فشار اقتصادی بر کشور بوده و بخش مهمی از جهاد اقتصادی، تولید ملی است.

وارد آوردن فشار اقتصادی بر کشور، هدف دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، عباس اعتماد در جلسه اقتصاد مقاومتی کانون بسیج هنرمندان شاهرود که با حضور جمعی از اعضای فعال و شورای بسیج هنرمندان که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: به منظور آشنایی هر چه بهتر با موضوع اقتصاد مقاومتی، دفترچه‌هایی تهیه و در اختیار هنرمندان قرار گرفته است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود افزود: امیدواریم هنرمندان با مطالعه آن بتوانند با اقتصاد مقاومتی آشنا شوند و جامعه هنرمند را نیز آشنا کنند.

اعتماد خاطرنشان کرد: مطالبی با عنوان «چرا اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است، اقتصاد مقاومتی راه حل تحریم اقتصادی» و عناوینی دیگر، در وبلاگ «نسل صبح» کانون بسیج هنرمندان به آدرس  www.naslesobh.blogfa.com  ایجاد شده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش همه هنرمندان بسیجی این کانون به خصوص شورای بسیج هنرمندان که در یک سال، زحمات بی‏شائبه‏ای کشیدند، «فاطمه حکم‌آبادی» را به عنوان بسیجی نمونه این کانون در سال 1391 اعلام کرد.

همچنین در این جلسه، به مناسبت سالروز شهادت هنرمند بسیجی شهید «حبیب غنی‌پور»، با اهدای زندگی‏نامه وی به هنرمندان بسیجی، یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را گرامی داشته و به عنوان الگویی برای هنرمندان بسیجی معرفی شد.

انتهای پیام/2249/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول