اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری استان اردبیل:

تصمیمات عجولانه دامنه مشکلات اقتصادی را افزون کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: تصمیمات عجولانه و یک شبه در حوزه اقتصادی و برطرف کردن آثار تحریم‌ها دامنه مشکلات اقتصادی و اجتماعی را افزون‌تر کرده است.

تصمیمات عجولانه دامنه مشکلات اقتصادی را افزون کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی رضایی صبح امروز در نشست مشترک با مسئولان اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: ضرورت دارد با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت‌های همه جانبه، تلاشگران عرصه تولید بیشتر از گذشته مورد پشتیبانی و حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دادگستری استان اردبیل در حمایت از بخش صنعت و تولید گفت: تلاشگران عرصه تولید در سنگر اقتصادی برای توسعه کشور، حل مشکلات معیشتی مردم، اشتغال و کارآفرینی تلاش می‌کنند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

رضایی با اشاره به اینکه بعضی از مسائل و مشکلات را می‌توان با تدبیر و همدلی در داخل استان حل کرد، افزود: بعضی از مشکلات به خلاء قانونی در سطح کشور بر می‌گردند و لازمه‌اش این است که این مسائل به صورت شفاف بیان شوند تا مسئولان و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نسبت به قانونگذاری و تصویب قانون اقدام کنند تا این مشکلات رفع شود.

وی با بیان اینکه حفظ حرمت و کرامت انسان‌ها همواره در مراحل رسیدگی به پرونده‌ها مورد تاکید بوده است، گفت: تولیدکنندگان و کار‌آفرینان ضمن کمک به توسعه کشور با اشتغال‌زایی به امنیت جامعه نیز کمک شایانی می‌کنند، سبب می‌شوند بزهکاری در جامعه کمتر شود بنابراین برای پویایی تولید و توسعه سرمایه‌گذاری تلاشگران عرصه تولید باید مورد حمایت قرار گیرند.

رضایی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ابراز داشت: یک سری تصمیمات عجولانه و یک شبه و برخی بی‌تدبیری‌ها و بی‌برنامگی‌ها موجب شده امروز مشکلات متعدد اقتصادی و اجتماعی را در جامعه شاهد باشیم.  

وی افزود: بازخورد این بی‌نظمی‌ها و چالش‌های اقتصادی موجب شده پرونده‌های زیادی در زمینه‌ اقتصادی و اجتماعی در دادگستری‌ها برای رسیدگی تشکیل شود و فشارکاری نیز در دادگستری‌ها مضاعف شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با استقبال از پیشنهاد‌های صورت گرفته توسط بخش خصوصی در رابطه با نشست مشترک ماهانه دادگستری و بخش خصوصی، اختصاص شعبه‌ای برای رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان را ضروری خواند.

رضایی ضرورت پیگیری مشکلات تولیدکنندگان در رابطه با سیستم بانکی، ایجاد شرایط برای حضور کارشناسان بخش خصوصی در هیئت‌های داوری، پیگیری مشکلات تجار ایرانی در فعالیت‌های اقتصادی با کشور جمهوری آذربایجان را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست مشکلات بخش خصوصی در ابعاد مختلف اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران واحدهای تولیدی، تجار و بازرگانان با طرح مشکلات خود در بخش‌های مختلف خواستار رسیدگی سریع و عادلانه به این مشکلات شدند.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول