اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی گرگان:

تصمیم‎گیری‎ اقتصادی دولت عجولانه و مقطعی بوده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی گرگان گفت: اغلب تصمیم‌گیری‌ها متوجه دولت بوده که به صورت عجولانه، اتفاقی و مقطعی برنامه‌ریزی شده است.

تصمیم‎گیری‎ اقتصادی دولت عجولانه و مقطعی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی کلاتی صبح امروز در چهارصد و نود و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی گرگان اظهار داشت: این روزها مناسبت‎های بسیار ارزشمندی را در پیش رو داریم که از جمله آن می‎توان به سالروز شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام خمینی(ره) توسط مردم در سال 1357 و روز اخلاق و مهرورزی اشاره کرد که بنا به فرمایش امام صادق(ع) نیکی و خوش‌اخلاقی موجب آبادانی شهر‎ها، خانه‎ها و افزایش عمر می‎شود.

وی ادامه داد: همچنین مناسبت دیگری که در پیش داریم، سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال 1358 که روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است و باید این روزهای ارزشمند را گرامی بداریم و ارج نهیم.

مسئولان به فکر نابسامانی‎های اقتصادی باشند

عضو شورای اسلامی گرگان خاطرنشان کرد: در این شرایط بسیار سخت مسائل مادی که موجب تذکر مراجع تقلید، علما و شخصیت‎های سیاسی، اجرایی به ویژه مقام معظم رهبری که در فرمایشات اخیر در چندین نوبت به آن اشاره داشته‎اند؛ مسئله گرانی و عدم قدرت خرید مردم آن هم در آستانه شب عید شده، جای دارد که مسئولان امر، فکری برای این نابسامانی‎ها داشته باشند.

تصمیم‎گیری‎های اقتصادی دولت عجولانه و مقطعی بوده است

کلاتی افزود: به نظر بنده بخشی از این گرانی‎ها توجه به تحریم‎ها بود، اما متأسفانه اغلب تصمیم‎گیری‎ها متوجه دولت بوده که به صورت عجولانه، اتفاقی و مقطعی برنامه‌ریزی شده است.

وی متذکر شد: از طرفی دیگر افراد سودجو از این فرصت‎ها سوءاستفاده کردند و مشکلات اقتصادی به وجود آورده‌اند.

عضو شورای اسلامی گرگان بیان داشت: جا دارد سازمان‎های اجرایی، سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی و قضایی با اتخاذ تدابیر لازم در این زمان باقیمانده تصمیمات شایسته بگیرند و با افراد قانون‌شکن و متخلفان برخورد قاطع داشته باشند.

کلاتی در پایان تأکید کرد: در ایام نوروز که به روایتی ایام فاطمیه است، جا دارد ضمن دستگیری از افراد نیازمند جامعه، باعث شادی خاندان عصمت و طهارت (ع) گردیم و همچنین حرمت ایام فاطمیه را هم داشته باشیم.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول