اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیجار در مجلس:

اقتصاد مقاومتی مسیر استقلال به تمام معنای کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین ساز و کار در برابر تحریم‌های اقتصادی است که ما را در مسیر استقلال کامل قرار می‌دهد.

اقتصاد مقاومتی مسیر استقلال به تمام معنای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدمحمد بیاتیان شامگاه چهارشنبه در سیزدهمین جلسه شورای اداری بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امروز ما باید همان‌طور که در میدان جنگ تحمیلی دشمن را شکست دادیم با برنامه‌ریزی صحیح در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمن مقاومت کنیم.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن با همه شکست‌هایی که از ملت ایران خورده است نه فقط از دشمنی خود دست برنداشته بلکه با دسیسه در عرصه اقتصاد وارد شده است و بر ما مدیران و مسئولان و مردم ضروری است که با نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ این مهم دشمن را بیش از پیش مأیوس کنیم.

بیاتیان به سخنان رهبر معظم انقلاب در این رابطه اشاره و خاطرنشان کرد: معظم‌له همواره اقتصاد مقاومتی را تنها راه مقابله با تحریم‌های دشمن بیان می‌کنند و این نشان از اهمیت موضوع و دقت و تفکر در این رابطه را دارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، خودمان را در مسیر استقلال، خودکفایی و بی‌نیازی از کشورهای خارجی قرار دهیم.

بیاتیان در ادامه با اشاره به وضعیت بد کشاورزی به خصوص در زمینه برداشت و قیمت فروش گندم گفت: بخش مهمی از اقتصاد ایران با کشاورزی سرپا و رونق می‌یابد و قیمت‌های اندک برای فروش گندم ظلم بزرگی به کشارزی و کشاورزان است و این توجه مسئولین را می‌طلبد.

وی رهایی از اقتصاد متکی بر نفت را ضروری خواند و گفت: افزایش توان تولید ملی، تولید فرآورده‌های نفتی از نفت خام و تلاش برای رهایی از وابستگی، مهم‌ترین راه عزت و سرافرازی نظام اسلامی است که کشاورزی در این بخش نیز می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور بکند.

نماینده مردم بیجار در مجلس به برخورد صحیح و کمک به کشاورزان تاکید کرد و از مسئولین خواست در این حیطه که برای اقتصاد کشور مهم و حیاتی است با تمام توانشان در تقویت بخش کشاورزی تلاش نمایند.

بیاتیان در پایان خطاب به مسئولین و روسای ادارات با بیان اینکه مردم صاحب و ولی نعمت ما هستند گفت: در تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور آنها بکوشند چون ما هر چه داریم از وجود مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار است.

انتهای پیام/79015/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول