اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنکابن:

50 درصد تنکابنی‌ها پزشک خانواده خود را انتخاب کردند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان تنکابن گفت: نیمی از مردم تنکابنی‌ها پزشک خانواده خود را انتخاب کردند.

50 درصد تنکابنی‌ها پزشک خانواده خود را انتخاب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، نیما نژادمقدم پیش از ظهر امروز در بازدید از مطب‌های طرف قرارداد طرح پزشک این شهرستان اظهار داشت: اجرای طرح پزشک خانواده مستلزم فرهنگ‌سازی است تا مردم در این طرح بدانند بیشتر باید به ضرورت‌های سلامت خود توجه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که این طرح سلامت محور است، در اجرای آن به همه مردم توصیه می‌شود برای رفع نیازهای ضروری سلامت و درمان به پزشک خانواده مراجعه کنند و به صلاحدید پزشک و با توجه به تشخیص او پیگیر درمان در سطوح بالا و تخصصی و فوق تخصصی شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنکابن و عباس‌آباد اظهار داشت: با توجه به این‌که طرح اجرایی پزشک خانواده شهری از اول اردیبهشت سال 92 و با توجه به صورت‌جلسه ستاد اجرایی آن در استان  وارد مرحله اجرایی پایش سلامت می‌شود.

وی با بیان اینکه مازندران در اجرای این طرح دومین استان موفق در سطح کشور پس از استان فارس است، خاطرنشان کرد: تیم ویژه مدیریت شبکه بهداشت شهرستان تنکابن در حال پایش مطب‌های پزشکان طرف قرارداد و پایگاه‌ها (مطب‌های شخصی پزشکان طرف قرارداد مجری طرح) و مراکز دولتی مجری برای بررسی مشکلات است.

نژاد‌مقدم تاکید کرد: از کل جمعیت شهری سرشماری شده تنکابن بیش از نیمی از آنها پزشک خود را انتخاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کسانی که از هیچ‌گونه بیمه‌ای بهره مند نیستند قبل از انجام هر کاری برای دریافت دفترچه بیمه، ابتدا به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی منطقه سکونت خویش مراجعه و پس از آن با مراجعه به اداره بیمه سلامت ایران با پرداخت حداقل هزینه برای کل سال بیمه شوند.

انتهای پیام/86020/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول