اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر خبر داد

بیمه ورزشی 50 هزار ورزشکار سازمان‌یافته استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر از بیمه ورزشی 50 هزار ورزشکار سازمان‌یافته استان بوشهر خبر داد.

بیمه ورزشی 50 هزار ورزشکار سازمان‌یافته استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سودابه وحدت صبح امروز در جلسه هیئت‌های پزشکی ورزشی شهرستان دشتستان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در سطح جامعه امری لازم است و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش امکانات ورزشی در شرایط کنونی امری لازم است.

وی افزود: هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر با تمام توان و ظرفیت برای سلامت ورزشکاران تلاش می‌کند و در چند سال اخیر شاهد رشد کمی و کیفی فعالیت‌های این هیئت هستیم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر از بیمه ورزشی 50 هزار ورزشکار سازمان‌یافته استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود تعداد 50 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته تحت پوشش بیمه ورزشی در این استان فعال هستند.

وحدت تصریح کرد: هیئت پزشکی ورزشی در استان بوشهر فعالیت‌های متنوعی انجام داده و در تمام شهرستان‌ها شاهد فعالیت این هیئت هستیم.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات درمانی و اورژانسی به ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی و پرداخت هزینه‌های درمانی آسیب‌های ورزشی بخشی از خدمات این هیئت است.

این مسئول گفت: خدمات توانبخشی و معرفی عمل‌های جراحی و همچنین مشاوره تغذیه و روانشناسی نیز از دیگر فعالیت‌های هیئت پزشکی ورزشی استان است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر از برگزاری دوره‌های آموزشی توسط این هیئت خبر داد و افزود: برگزاری این دوره‌ها گامی در راستای آشنایی ورزشکاران و مسئولان و متولیان ورزشی با آسیب‌های ورزشی است و اهمیت بسیار زیادی دارد.

وحدت بیان کرد: افزایش تعداد ورزشکاران و گسترش فرهنگ ورزش در سطح جامعه امری لازم است و مردم و خانواده‌ها وظیفه سنگینی دارند و انتظار داریم هر روز شاهد افزایش تعداد ورزشکاران و توسعه فرهنگ ورزش در جامعه باشیم.

انتهای پیام/2451/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول